gtv-johnny

droom auto+onderhoud

vr jun 16, 2006 21:06

Hallo allemaa,
Ik heb eindelijk mijn droom auto voor de deur staan een alfa gtv uit '99, en ik ben helemaal in mijn sas.
Ik wil eigenlijk vragen of iemand mij kan helpen aan een goed adres voor mijn onderhoud in de omgeving van tilburg, je zou zeggen Wouters maar daar heb ik niet zo'n goede ervaring mee.
Mijn vorige auto was een 146 uit '97 daar liet ik nieuwe rem- blokjes op leggen en 3000 km daarna liet ik hem een grote beurt geven en toen bleek dat de remschijven vernieuwd moesten worden dus ook automatisch de rem blokken ik voelde mij toen behoorlijk in het ootje genomen en kon gewoon het gehele bedrag afrekenen en kon helemaal niet op sympathie rekenen, dat is mij toen behoorlijk tegen gevallen, maar alfa blijft toch mijn auto, groetjes John

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: droom auto+onderhoud

za jun 17, 2006 00:35

Goos van Pelt kan ik je van harte aanbevelen! Veen is natuurlijk iets verder dan Tilburg, maar ze zijn zeer vakbekwamamen schappelijk daar.

Adresgegevens, etc: www.goosvanpelt.com
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

jolinos

za jun 17, 2006 07:26

klopt goos van pelt is toppie :thumbs:

Wij komen er al jaren voorheen kees van doorn maar goos heeft bedrijf overgenomen , service is perfect en de mensen die er werken hebben hart voor alfa.

gtv-johnny

Re: RE: droom auto+onderhoud

za jun 17, 2006 12:46

Goos van Pelt kan ik je van harte aanbevelen! Veen is natuurlijk iets verder dan Tilburg, maar ze zijn zeer vakbekwamamen schappelijk daar.

Adresgegevens, etc: www.goosvanpelt.com
bedankt voor je reactie, maar ik zoek toch echt iets dichter bij tilburg,
John

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

za jun 17, 2006 13:58

dan zal je niet veel goeds vinden!

qua dealers is het niets in onze regio helaas, apk gebeurt bij beunhaas en klein onderhoud doe ik zelf.
echte reparaties laat ik in Lelystad doen, mocht dat niet lukken ga ook ik naar Goof en Goos.
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

za jun 17, 2006 20:59

Hallo GTV-Johnny,

Tilburg? Heb geen idee waar dat ligt! Je zal er wel lekker wonen. Hoor net van mijn schoonvader (een Rotterdammer :evil: ) dat het in de buurt van Eindhoven ligt (weet ik ook niet te vinden).
Kan je niet helpen aan dealers e.d. Maar ben wel nieuwsgierig naar je nieuwe wagen.
Type 2, aantal km's, welke motor, foto's??? Geef ook eens wat weg man :wink:

Ik ieder geval welkom op het forum en ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik.

gtv-johnny

zo jun 18, 2006 08:08

Hallo GTV-Johnny,

Tilburg? Heb geen idee waar dat ligt! Je zal er wel lekker wonen. Hoor net van mijn schoonvader (een Rotterdammer :evil: ) dat het in de buurt van Eindhoven ligt (weet ik ook niet te vinden).
Kan je niet helpen aan dealers e.d. Maar ben wel nieuwsgierig naar je nieuwe wagen.
Type 2, aantal km's, welke motor, foto's??? Geef ook eens wat weg man :wink:

Ik ieder geval welkom op het forum en ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als ik.
Tja, wat moet ik hier nu toch op zeggen, een arrogante amsterdammer die beweert niet te weten waar tilburg ligt, als je niets te melden heb reageer dan gewoon niet.
Het trouwens een 1.8 t-spark [zwart] met 90000 km op de teller een foto heb ik nu nog niet, en bedankt voor je belangstelling, en dat plezier zal ook wel lukken, john

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jun 18, 2006 13:37

Tja, wat moet ik hier nu toch op zeggen, een arrogante amsterdammer die beweert niet te weten waar tilburg ligt, als je niets te melden heb reageer dan gewoon niet.
Het trouwens een 1.8 t-spark [zwart] met 90000 km op de teller een foto heb ik nu nog niet, en bedankt voor je belangstelling, en dat plezier zal ook wel lukken, john
Sorry, Johnny, was maar een grapje :wink:
Ik wordt hier regelmatig in de maling genomen om mijn "Amsterdammer" zijn. zal het niet meer doen.
Ik heb zelf erg lang gezocht naar een GTV Type 2 omdat de Spider (95) te klein was geworden voor ons drieën. En heb nog steeds een zwak voor een mooie GTV. Vooral donkerblauw of kolenkachel zwart.
Daarom ben ik zeer benieuwd naar de foto's van jouw GTV.

Zie de foto's wel verschijnen :thumbs:
Groet, Roy

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jun 18, 2006 13:55

Sorry, Johnny, was maar een grapje :wink:
Ik wordt hier regelmatig in de maling genomen om mijn "Amsterdammer" zijn.
Het is hier idd wel een beetje een zuidelijk bastion.

Amsterdammers zijn misschien dan wel arrogant, dat is beter dan valse bescheidenheid.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”