giulietta116
Advanced Member
Advanced Member

aan alle Giulia rijders

zo apr 30, 2006 23:01

Hallo Giulia rijders,

heb een vraag , :oops: wat is een beetje een gangbare verlaging ,voor een Giulia :wink:
:lol:

moet er nog wel een beetje normaal met mijn hele familie erin kunnen toeren natuurlijk, zonder geschraap :lol:

de mijne staat nog op fabriekshoogte :(

wilde graag een foto plaatsen maar weet nie hoe :cry:

mvg Hans

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: aan alle Giulia rijders

ma mei 01, 2006 08:56

Hallo,

beetje moeilijk om te zeggen wat het precies is in centimeters, zal een beetje op het oog gokken worden vrees ik. De mijne is in ieder geval een goed stuk omlaag. Tijdens de rit laatst van giulia105.nl was ik wel één van de laagste. Problemen geeft het niet maar je met er zeker rekening mee houden, moet er echt rustig over heen anders word je getrakteerd op diverse geluiden. Uitsluitend van de carterbescherming over de grond trouwens, de wielen lopen nooit aan.

Afbeelding
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 01, 2006 09:14

Voorzijde ca 30 mm en achter ca 25 mm:

Afbeelding

Goed te doen met 4 personen erin en een volle kofferbak.(Staat ie wel onwijs laag)
Bij oprijden van drempels (sommige) net als Carlo last van een schrapende carterbeschermer.(Met Bilstein geel)
De achterzijde heeft relatief slappe veren, dus ik zou daar niet te laag gaan ziten. Met 2 man dr in staat die van mij ietsjepietsje hoger nog als die van Carlo zo te zien.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

giulietta116
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 01, 2006 12:03

hallo Carlo, en @lfa@lgra

staat super mooi, zal wel rond de 5 a 6 cm. zijn jammer dat je het niet weet Carlo mooie look zo,
en @lfa@lgra staat ook super met 3 cm en 2,5 cm kan je carterpanbescherming blijven hangen , lager zal wel moeilijk gaan denk ik, super.

wilde de mijne ook laten zien maar snap niet hoe ik er een Foto bij krijg

thnx voor de reactie

ik had : Alfa 33 ,eerste type ,Alfa 33, 2e type, Alfa giulietta 3 keer, erg verslavend alllemaal, 3 keer 75.

mvg Hans

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 01, 2006 12:09

Als je een reactie plaatst krijg je in de lichtgele balken een keurige omschrijving hoe dat gaat! 8) :wink:

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Egbertone
Guru
Guru

ma mei 01, 2006 12:10

Dan ik ook maar een plaatje :wink:

Afbeelding

Verlagingsveren van en gemonteerd door Berlinista. Zijn dezelfde als bij Giacomini te koop zijn.
Verlaging voor vind ik perfect, achter kan het nog wel ietsje lager. Zijn een stuk stevigere veren als de standaard
en heb dan ook totaal geen last van een carterpan die de grond raakt. Ook niet bij het inveren als ik een drempel op rij.

giulietta116
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 01, 2006 12:22

nou zal wel aan mij liggen hier de link http://tinypic.com/view/?pic=wvtlid :cry: [/url]

ciclista
Guru
Guru

ma mei 01, 2006 12:24

Verlagen? Ik ga verhogen! Dan maar wat minder mean, maar wel makkelijker rijden, NL ligt inmiddels vol met drempels.
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

Egbertone
Guru
Guru

ma mei 01, 2006 12:37

Afbeelding

Zo dan

Open de pagina in TinyPic en klik met de rechtermuisknop op de foto. Ga dan in het venstertje wat verschijnt helemaal naar onder en klik op "Eigenschappen". In het venster wat dan verschijnt kopieer je de URL (adres) van de foto.
Om de fot in het bericht tre krijgen, klik je bij het opstellen van het bericht op het knopje "Img" en vervlogens plak je hier het zojuist gekopieerde adres achter. Vervolgens druk je nog een keer op het "Img" knopje en de foto staat in je bericht.

Altijd handoig om eerst de "voorbeeld" knop te gebruiken voordat je het bericht definitief plaatst.

Succes!
Laatst gewijzigd door Egbertone op ma mei 01, 2006 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.

giulietta116
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 01, 2006 12:40

dank u dank u :lol:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 01, 2006 19:07

Zier er errug netjes uit Hans. :o

vergeet niet dat de Juul van Egbert en van mij gefotografeerd zijn ZONDER twee inzittenden he.
De mijne staat dan voor iets :wink: jepietsje lager een achter nog zeker 1.5 cm lager.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mei 03, 2006 17:41

Heb de mijne ook op "Carlo"-hoogte gehad. Maar vooral achter geeft dat problemen bij mij. Ziet er wel uiterst cool uit maar met mensen en bagage gaf het bij mij problemen. Ook snelle doorlopende bochten en landweggetjes worden dan kritiek. Sta sinds een tijd alweer op"@@"-hoogte en dat is heel goed werkbaar. Hangt ook vooral van je toepassing af.
Dirk - Giulia2000TS

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

do mei 04, 2006 08:44

Mee eens Dirk, bij mij zijn achter wel de schermen breder gemaakt. Heb compleet nergens last van. Kan zo hard door een bocht als ik wil. Volk achterin heb ik echter nooit, rij alleen of met vriendinlief. Mochten we met meer wegmoeten nemen we de ruime ( :roll: ) 944 of Cinquecento Sporting mee... :lol: :lol:

Op dit filmpje kun je de rijhoogte goed zien

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”