We hebben de auto nu dus is het leuk om het verslag nog een keertje te lezen. Ik dacht het ergens op internet gezien te hebben maar weet niet meer waar...

Autovisie 19 uit 1991 volgens het plaatje...Uit welk nummer komt het stukje nou?
Ben ik nog naar wezen kijken enkele maanden geleden, toch maar een andere QV gekocht.....Grappig, die auto bestaat nog. Sterker nog, 2 dagen geleden is hij nog van eigenaar veranderd.
Kenteken ZN-40-HB
Voertuigsoort Personenauto
Merk ALFA ROMEO
Handelsbenaming ALFA 75 3.0 Q. U9
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2959 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.285 kg
Maximum massa voertuig 1.725 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 500 kg
- geremd 1.400 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 17 mei 1991
Datum eerste toelating 17 mei 1991
Datum aanvang tenaamstelling 18 april 2006
Vervaldatum APK 9 maart 2006
Dat is erg vriendelijk, bedankt alvast!@ ronald:
Ik ben het grootste gedeelte van de jaren '90 lid geweest van de Autovisie en heb na mijn verhuizing alle nummers bewaard
waar artikelen van Alfa's in stonden. Heb even gekeken en heb zowaar nummer 19 uit 1991 kunnen vinden en zelfs nog in
een hele nette staat. Moet eerlijk bekennen dat ik er helaas niet meer aan toe kom om ze te lezen, maar vind het ook weer
zonde ze te weg te gooiten. Vind het wel gaaf dat de auto na al die jaren nog rijdt en nu dus weer in beeld komt. Als je ook
graag het originele blad wilt hebben, dan kan ik het evt. aan je opsturen, als je interesse hebt. In dat geval hoor ik wel.........
Greetz,
Alfa75jc