do nov 16, 2006 13:28
bpm berekening:
http://www.autobelastingen.nl/berekenbpm.php
Als de auto naar NL wordt gebracht dan lijkt me dat je alle kosten wel hebt gehad. Moet je hem zelf naar NL brengen dan wordt het wat lastiger, omdat jij officieel niet met het B-kenteken mag rijden, en de verkoper dat misschien ook niet wil. Wat je evt. nog kan doen is hem ophalen op de dag dat je de RDW keuringsafspraak hebt, voor die dag krijg je nl. een een-dagskenteken. Wel verzekeren natuurlijk, dat kan dan op het chassisnummer omdat je nog geen officieel kenteken hebt. Invoeren zelf is verder een fluitje van een cent. Ik heb in dec mijn spider uit Belgie gekocht, en het viel me mee hoe soepel dat ging.
Succes,
Eric
Dat heb ik recent zelf ook gedaan, heb een 75 TS opgehaald in België. Eéndagskenteken aangevraagd en zelf platen gemaakt, daar er opgeschroefd en naar de keuring gereden. Ik las alleen dat het eendagskenteken eigenlijk alleen mag worden gebruikt om vanuit je woonplaats in NL naar de RDW te rijden. Enfin, ik heb nergens last van gehad. Laat wel heel goed vooraf naar alle onderdelen kijken. Bij mijn TS was de middendemper niet helemaal goed meer en stond de rechter koplamp te hoog afgesteld -> afgekeurd en dus weer herkeuren.. (en dus nieuwe afspraak maken, nieuw ééndagskenteken, verzekering voor een dag etc..)
Zoekende naar Scalino of Giulia Super
Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica
SCARB nr. 4755