Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Dave,
Zo'n hele vroege moet ongetwijfeld productie verschillen hebben ten opzichte van de latere bouwjaren, vaak zijn de persingen van plaatwerk delen net even wat anders. Is de auto al eens uit elkaar geweest? Ik geloof dat er ooit een hele vroege is gevonden met chassis nr. 63 of zo (weet het niet meer maar was wel laag in ieder geval) , heeft in een Nederlands en Engels klassieker tijdschrift gestaan. Ik meen mij te herinneren dat die auto in België gevonden was, auto was zo slecht dat ie niet meer was te redden.
Heb je hier al een bericht naar toe gestuurd ? Er zijn vast ook wel Bertone registers in het buitenland:
http://www.alfaclub.nl/gbregister/
Edit - Geloof dat ik mij vergis, dat was een Giulia Sprint GT en dat is toch iets anders dan een Bertone Junior 1,3 ? Aan de andere kant ,een Giulia Sprint GT is ook een brievenbus toch? En die zijn er al vanaf '63 en dan kan die van jou niet de oudste brievenbus zijn of snap ik het nou helemaal niet meer

.... Ik vermoed dat jij je afvraagt of de jouwe de oudste Gt 1300 Junior is...
Edit 2 - Nu ik je vraag nog een keer goed gelezen heb zeg ik voorlopig maar niets meer
Vr gr,
Rody