It's not an Alfa, it's a Delage 2LCV:May I knows the type of this 1/43 model car ??
it looks like the lledo

The clue is the double exhaust on the same side.
It's not an Alfa, it's a Delage 2LCV:May I knows the type of this 1/43 model car ??
it looks like the lledo
Spannend project! Ik kan me zo geen foto's herinneren van promiscue Giulia's met enkele koplampen. Heb je Klaverblaadje 116 (nog) in huis?Ik ben bezig met een 1/18 Giulia van Minichamps om te bouwen naar Promiscua,nou heb ik een vraag ,op internet kom ik alleen Promiscua's tegen met dubbele koplampen,zijn ze er ook geweest met enkele?
Spannend project! Ik kan me zo geen foto's herinneren van promiscue Giulia's met enkele koplampen. Heb je Klaverblaadje 116 (nog) in huis?Ik ben bezig met een 1/18 Giulia van Minichamps om te bouwen naar Promiscua,nou heb ik een vraag ,op internet kom ik alleen Promiscua's tegen met dubbele koplampen,zijn ze er ook geweest met enkele?
Dank je Tom,vandaag weer een eind verder gekomen met opbouwenKnap werk!
Daar moet ik nog iets op verzinnen,ik denk dat ijzerdraad al gauw te dik is,en uit de hand een zilver lijntje erop schilderen gaat em ook niet worden denk ikMooi geworden! Ik mis alleen de dakgoot, buigen uit een stukje dun draad en erop lijmen?
Ja dat is wel een goed idee,kan ik wel eens gaan proberenNeem dun ijzerdraad voor in de tuin met zo'n groene plastic coating en strip de coating eraf. Wat overblijft is precies de goede dikte.
Vrees dat dat bij mij ook op niets uitloopt..Je zou ook Bare Metal Foil kunnen proberen. (http://www.bare-metal.com" onclick="window.open(this.href);return false;).
Wel een geduldwerkje, weet niet of dat wel iets voor mij zou zijn...