@madmets
....Ik heb me al maanden en ..tig-pagina's van een reactie onthouden omdat de sfeer een stuk minder is al voorheen...
Je mag natuurlijk reageren of juist niet, daar is het forum voor.
Maar wederom vind jij het blijkbaar normaal om mij in te schalen in de categorie "tmf".
Jouw conclusie dat ik het forum op deze verschikkelijke manier juist leuk vind geeft al aan dat je me helemaal niet kent en daarom ook niet tot het nieuwe bezoekers groepje hoort in te schalen, laat staan tot de tmf-categorie.
Wat is er nou zo moeilijk te begrijpen van mijn berichtje.
Het enige wat ik in mijn posting heb geschreven.
++++++++++++
het forum is inderdaad minder gezellig op deze oude-wijve-gezeik-manier
gatver....
++++++++++++
Het forum is niet al lang niet meer zo gezellig als zoals het was dus mijn letters aan het einde blijven:
GATVER
Ik kijk altijd naar de aanmeldingsdatum van degene die reageerd. Aangezien dit in jouw geval al sinds december vorig jaar is, ben je er eerder dan ik. Maar nogmaals, het maakt niet uit hoelang je er al bent als je je opeens in reacties gaat misdragen.
Ik vind de uitspraak '....Ik heb me al maanden en ..tig-pagina's van een reactie onthouden omdat de sfeer een stuk minder is al voorheen...' erg vreemd omdat je sinds Februari dit jaar weinig problemen hebt gehad met reageren.
Als je vindt dat je ten onrechte tot tmf niveau wordt bestempeld dan kan je dit weerleggen door bijvoorbeeld uit te leggen hoe je reactie echt bedoelt had. Daarmee los je een geschil een stuk makkelijker mee op. IPV daarvan brand je de boel af met nog meer layout grappen zoals dikke leters en capslock die juist bij tmf tot de orde van de dag behoren. Kun je mijn conclusie dan nog kwalijk nemen?
Wat ik ook vreemd vind is dat je de manier waarop er op dit forum gezeurd wordt niet leuk vindt. Maar als er wat van gezegt wordt dan is het weer niet goed.