Michel , dit is niet persoonlijk maar ik lees hier toch echt wel krasse uitspraken hoor ,
Stel , ik wil als Luigi Racing fan hier een topic starten over dit onderwerp dan mogen enkel de GTV en 75 ter sprake komen , over BMW's , Camaro's en Sierra's die hij prepareerde moet ik mijn klep houden ?
Ik ben Alfist maar daarnaast ook autoliefhebber en ik vind dat als zulke dingen ( ook dit topic ) niet eens meer ter sprake mogen komen je Algemene onderwerpen en het Café best kan opdoeken .
Er worden hier wel ergere dingen geschreven dan hoe goed iemand een BMW vind , dingen die echt nergens op slaan en nergens toe bijdragen .
Neen, lees ook wat ik hier schreef:
In zekere zin wel, ja. Maar er zijn verschillende manieren he: niemand zal er aanstoot aan nemen als jij hier even vertelt hoe leuk je M3 is, maar als je keer op keer komt vertellen hoeveel beter, mooier (kuch) en betrouwbaarder ie is dan ons merk, dat gaat dat op de zenuwen werken, ja. Persoonlijk erger ik me al maanden in het continue afkraken van alles van AR nieuw op de markt brengt. Dat bedoel ik met: als je die andere wagens zo leuk vindt, koop ze dan !
Wat ik bedoel is, dat ik het eeuwige gek*k op onze auto's, namelijk Alfa's, behoorlijk beu ben. De laatste plek waar ik zoiets wil horen is hier, elders doen ze maar wat ze willen. Maar nu beginnen ze ook hier
Dus wat betreft jouw voorbeeld: waarom zou ik daar problemen mee hebben ? Integendeel. MAar als je schrijft "dat hij super BMW's, geweldige Camaro's en helaas ook nog een paar pruts Alfa's bouwde" DAN vind ik dat hier ongepast. Snap je wat ik bedoel ?
Je kan zeker discussieren over de nieuwe modellen, alleen lees ik helaas dat ALLES wat AR doet of bouwt, door een happy few telkens weer met de grond gelijk wordt gemaakt. Dan ben je volgens mij beter af bij het forum van je favoriete merk ipv hier
Alfa teert nog altijd op het verleden en slaat de plank met auto's als de Brera (weer) mis.
Dat bedoel ik dus....Geef deze wondermooie auto toch eens een kans ??? Al is die BMW nog zo snel en RWD....steek hem (u weet wel

)