AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: Ballotage commisie

ma mei 29, 2006 19:18

Lijkt me gewoon een stumperd die s'avonds alleen tegen een muur aan zit te kijken en zijn frustratie tijdens zijn saaie kantoorbaan hier op het forum komt uiten! Wel iemand die stiekum al langere tijd op het forum rondzwerft.

Bannen die vent :!:
Laatst gewijzigd door AlfettaOwner op ma mei 29, 2006 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 29, 2006 19:19

Ik ga opletten! Hoop op een fipo post...
(tevens ga ik opletten of je stiekum wel reageert)

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 29, 2006 19:27

Als het een bestaande forummer is kan ik een dergelijke handelswijze zeker niet waarderen en wordt ie wat mij betreft geheel geweerd van ons forum onder beide namen.
Ik ben het zeker niet met ***** eens, ik vindt zijn uitlatingen vaak ongepast, maar laten wij ons niet verlagen door terug te katten. Gewoon in de ban dan gaat het vast wel over.Kennelijk gaat het om een stukje aandacht.
Deze topic, daar hoeft geen slotje op, maar het lijkt me simpel om jou, 5 Sterretjes 6 dus, gewoon te weren.
(Excuus aanbieden en jezelf bekend maken kan natuurlijk ook nog.)

@ Aikon: Je legt je voornemenens wel erg snel naast je neer... :lol: :wink: )
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Steven 33
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Ballotage commisie

ma mei 29, 2006 19:56

...maar wat is er op tegen om donateur van de scarb te worden...voor die € 47,00 per jaar hoef je het denk ik niet te laten...
Daar heb je ook helemaal gelijk mee gtj1600, maar ik ben nog geen die-hard alfist zoals menig ander hier zeker wél is. En dan bedoel ik het echt opknappen van de oude beestjes. Ik ben nog eventjes student en een euro blijft een euro, het klinkt standaard maar is wel waar.

Misschien moet het scarb-lidmaatschap ook wel meer onder de aandacht gebracht worden? Als je het zo schrijft, dan klinkt het heel aantrekkelijk en ben ik tevens veel sneller geneigd het in overweging te nemen.

Maar daarom ook mijn afsluiting van de vorige post: als het noodzakelijk is voor dit kwalitatief (mijn new-bie mening) goede forum om gesloten door te gaan (en dus zo te blijven), dan heb ik er geen moeite mee om er tijdelijk vanaf te zien en op een later moment terug te keren (via een of andere regeling zoals een scarb lidmaatschap) om dan te kunnen genieten van een forum waar opbouwende humor, ratio en dialoog boven het digi-ego staan :wink:

het 5*-verhaal zegt me niets, maar als is wat ik denk dat het is :arrow: exit :arrow: enter :arrow: ogen open voor herhaling.

Hopelijk tot snel,
Steven

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 29, 2006 21:11

Afbeelding

:blue_cool:
En hoeveel sterren had díe bij EuroNCAP? :P
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Andretti Molletti

ma mei 29, 2006 21:14

Voor de test één op de kap....

Na de test 5 a 6 in de voorruit

;)

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 29, 2006 22:30

Ah we zijn het eens :). Who the f**k is 5sterren en wat doet íe?
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

ma mei 29, 2006 23:25

Voor zover ik het heb gelezen (ben na een paar pagina's afgehaakt) geeft dit topic denk ik wel een goed beeld: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=12957

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat topic nog zo lang is geworden, maargoed daarom sla ik hem ook gewoon over :lol:

Overigens nog even van de kant van de 323f-club: we hadden er nu eentje die maar niet wou snappen dat we niet op commerciele verkoop zitten te wachten. Het eindigde met "ik heb schijt aan jullie regeltjes" en (tegen een club- en forumlid, geen moderator o.i.d.): "breda? mmmm ken daar wel wat mensen! kzal je ruiten wel 's een x ingooien als ik in de buurt ben! je kenteken staat op 1 van je foto's dus thankx". En neem van mij aan dat er al de nodige correspondentie aan vooraf ging (voornamelijk eenrichtingsverkeer trouwens, kreeg pas voor het eerst antwoord toen ik een topic domweg op slot had gegooid met de mededeling dat-ie per PB even mocht uitleggen wat nou precies de bedoeling was).

En dan nog gek vinden dat we hem bannen... Gelukkig is het een incidenteel geval en iig voor ons dus nog steeds geen reden om de boel op slot te gooien.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

di mei 30, 2006 21:39

Helder. Een ban wat mij betreft voor dat soort types.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

wo mei 31, 2006 10:37

Het blijft maar terugkomen dit onderwerp... [-(

Ik kan dan ook wel een paar wel SCARB leden opnoemen die van het forum geweerd zouden mogen worden, wat ik uiteraard niet zal doen.

Het 'probleem' los je er echt niet mee op door alleen SCARB leden toegang te geven, al denken daar sommige anders over.
Als je een bepaalde post niet aanstaat, laat het dan lekker links liggen of ,indien noodzakelijk, meld het de moderator. Ga je niet dood ergeren, uren piekeren en slapeloze nachten van hebben vanwege een post op het forum. Common zeg, get a life!!

Ik vind het een goed en leuk forum (ik erger me blijkbaar niet zo vaak aan bepaalde posts), maar als de vrije toegankelijkheid verdwijnt, dan verdwijn ik ook. Er zijn echt genoeg andere Alfa Romeo fora die hopen dat dit forum uitsluitend voor SCARB leden toegankelijk zal worden.
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

*****5Sterren*(6)

wo mei 31, 2006 11:21

Lijkt me gewoon een stumperd die s'avonds alleen tegen een muur aan zit te kijken en zijn frustratie tijdens zijn saaie kantoorbaan hier op het forum komt uiten! Wel iemand die stiekum al langere tijd op het forum rondzwerft.

Bannen die vent :!:
Wat maakt het nou uit wanneer je tijd hebt om even snel tussendoor iets te bekijken op internet.
Ik vind dat maar een rare beschrijving van mij hierboven. En als U zegt: Bannen die vent, is een moderator beter af. Die hoor ik nu niet toch? Met dit taalgebruik maakt U er voor mij geen feest van.

alfasud1972
Guru
Guru

wo mei 31, 2006 13:18

en omdat alles mag hier: IK VIND 5 sterren een echte forumKILLER!!!! :evil:
Kijk, ben ik het ook een keer met jou eens : :P :wink: :D :thumbs:

ps. wanneer wordt die sterremans nou eens verbannen of krijgt ie op z'n minst een waarschuwing voor het verzieken van de openbare forum orde?
.

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

wo mei 31, 2006 13:27

Ik moet zeggen dat de man met de sterren sinds (eer?)gisteren behoorlijk normaal reaguurt...
Voordeel van de twijfel is misschien nu van toepassing wat mij betreft.

harold
Full Member
Full Member

wo mei 31, 2006 13:40

hap,hap,happerdehap......waarom laat iedereen zich zo op de kast jagen door die 5sterren-gast.?
hij lacht zich vast een kriek om al die reacties op zijn postjes

het is duidelijk iemand die al veel langer op dit forum langskomt, uiteraard was dat onder een andere naam.
sterker nog misschien post hij nog steeds wel onder zijn eerste nickname....?
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

*****5Sterren*(6)

wo mei 31, 2006 14:24

hap,hap,happerdehap......waarom laat iedereen zich zo op de kast jagen door die 5sterren-gast.?
hij lacht zich vast een kriek om al die reacties op zijn postjes

het is duidelijk iemand die al veel langer op dit forum langskomt, uiteraard was dat onder een andere naam.
sterker nog misschien post hij nog steeds wel onder zijn eerste nickname....?
Dus m.a.w: Dan zou jij het ook kunnen zijn?
Maak je geen zorgen hoor. Ik doe dat ook niet. Gewoon vragen stellen en antwoorden geven is op dit forum op z'n plaats. :wink:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”