Bannen die vent

Daar heb je ook helemaal gelijk mee gtj1600, maar ik ben nog geen die-hard alfist zoals menig ander hier zeker wél is. En dan bedoel ik het echt opknappen van de oude beestjes. Ik ben nog eventjes student en een euro blijft een euro, het klinkt standaard maar is wel waar....maar wat is er op tegen om donateur van de scarb te worden...voor die € 47,00 per jaar hoef je het denk ik niet te laten...
En hoeveel sterren had díe bij EuroNCAP?
Wat maakt het nou uit wanneer je tijd hebt om even snel tussendoor iets te bekijken op internet.Lijkt me gewoon een stumperd die s'avonds alleen tegen een muur aan zit te kijken en zijn frustratie tijdens zijn saaie kantoorbaan hier op het forum komt uiten! Wel iemand die stiekum al langere tijd op het forum rondzwerft.
Bannen die vent
Kijk, ben ik het ook een keer met jou eens :en omdat alles mag hier: IK VIND 5 sterren een echte forumKILLER!!!!
Dus m.a.w: Dan zou jij het ook kunnen zijn?hap,hap,happerdehap......waarom laat iedereen zich zo op de kast jagen door die 5sterren-gast.?
hij lacht zich vast een kriek om al die reacties op zijn postjes
het is duidelijk iemand die al veel langer op dit forum langskomt, uiteraard was dat onder een andere naam.
sterker nog misschien post hij nog steeds wel onder zijn eerste nickname....?