@TheoM: m.b.t. tot 'Relaas van een Alfa-dwaas': wat nou 'Gek hè?'
Ik heb precies zo'n band met m'n Spider (p. 87) Na verloop van tijd*) komt dat gevoel van 'de dingen die we samen meegemaakt hebben'..... alsof het een levend wezen betreft. Hoewel... 'alsof'?
Helaas moeten wij berichten dat door een fout bij de drukker het inschrijfformulier niet is bijgevoegd bij KB 110. Deze fout zal spoedig worden hersteld. Tevens zal het inschrijfformulier z.s.m. op de site worden gezet. Excuses voor het ongemak.
Ik heb 'm ook op tijd binnen dit keer, chapeau ! Ziet er weer heel erg mooi uit en staat zeker weer garant voor veel leesplezier. Ook heel erg gaaf dat er een groot Alfasud verhaal in staat en dat deze ook de cover siert !!!
Op zich is het verhaal over de Alfasud wel aardig maar er zitten een hoop kleine foutje's in, in het oorspronkelijk verhaal van Ben Hendriks trouwens ook al. Voor de meeste mensen zal dit niet zo storend zijn maar het had beter gekund (bedoel ik niet negatief).
Ben zelf helaas niet benaderd om het verhaal door te lezen/verefiëren of aanvullingen aan te dragen, ik had zeker nog heel erg leuk extra beeldmateriaal aan kunnen leveren. Maar nogmaals, wel heel erg gaaf dat er weer eens zo'n groot verhaal over de Sud in staat !
Vr gr,
Rody
Laatst gewijzigd door alfasud1972 op di jul 05, 2005 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
voor mij geld ook: hij is binnen. Lekker wakker worden na de nachtdienst hoor, het geklepper van de brievenbus en dan het Klaverbleedje op de mat vinden!
Toch nog weer even in bed gekropen om even rustig te lezen
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer
Knap werk hoor. Weer zo`n dikke pil. Ik heb mijn boekenkast al gestut met al die dikke afleveringen. Het blijft toch een geweldig blad. En dat voor een autoclub.