Ik hou een beetje van het "underdog"spelen...
Dus liever met een 1.6TS hard gaan dan met een GTA blokkie... dat kan iedereen... en bochtenwerk tja...
Vandaag bij de dealer geweest...van Lingen...
Jan Zondag hun werkplaatschef stond om 17.00uur nog klaar me te helpen... motorolieluchtje was al grotendeel verdwenen en dat zou ik nog even aankijken.. geen gevaar voor schade want het oliepeil stond ook niet TE hoog...
Daarnaast ontdekte ik vandaag een lekkage bij het thermostaathuis en dat heeft i even snel en netjes verholpen!! Pluim voor Jan, die erg klantgericht overkwam!
Daarnaast vroeg i of ik bewust alle stickers (van van Lingen) verwijderd had... Toen ik ja zei was i zo sportief om netjes met remover de lijmresten te verwijderen.. dat vond ik erg sportief maar vooral klantgericht van um!
Er staat nu nog subtiel van Lingen op de nummerplaathouder en dat vind ik persoonlijk wel voldoende.
Ondanks wat probleempjes rij ik absoluut nog met plezier in mijn 147... Daarnaast heeft Jan een goede indruk op me gemaakt... ondanks mijn technische kijk en mijn verstrengelde belangen behandelde hij me echt als klant... en tja .. het gaat om het gevoel wat je bij een bedrijf krijgt he!!
Pluim voor Jan!