Oké, danGrapje uiteraardFijn dank je....Tja.....deze post is nog niet zo dom als hij lijkt![]()
![]()
Volledig eens met je post

Oké, danGrapje uiteraardFijn dank je....Tja.....deze post is nog niet zo dom als hij lijkt![]()
![]()
Volledig eens met je post
Verdorie Michel, je weet wel precies die vragen te stellen die dwingen tot nog verder nadenken....Enige vraag die ik me stel is:
HOE ga je de echtheid van die gegevens controleren ? Ok, mogelijkheden legio, zoals een copy van indentiteitskaart, activeringscode via de ouderwetse post, maar.....wie gaat die administratie op zich nemen ? En betalen ?
Als ik me morgen registreer onder valse naam en adres, hoe ga je dat achterhalen ? Vreet ik dan wat uit, dan sta je maar mooi aan de deur met de politie, bij die onschuldige wiens naam ik uit de witte gids gehaald heb![]()
Niets in controleerbaar. Wie zegt dat ik die vent met z'n grijze Bertone ben ? Misschien ben ik wel zijn buurman die hier onder zijn naam kom posten ?
Providers geven (in België) alleen maar de identiteit achter een IP adres vrij aan gerechtelijke instanties. En heus niet omdat je iemand "lul" noemt op een forum.![]()
Ik vrees dat je OF het forum moet afsluiten voor niet-leden OF de zaken zal moeten aanvaarden zoals ze zijn, met alle risico's en problemen vandien.
En stel dat iemand, die al jaren SCARB lid is, plots door omstandigheden zijn lidgeld niet meer kan betalen: moet die persoon dan maar met onmiddelijke ingang opkrassen van het forum ook ? Waar trek je de lijn ?
Hoe kun jij het nu met mij ONEENS zijn terwijl ik het nu wel met jou eens benIk ben het niet met Dre eens. Laat alles wat mij betreft, zoals het is op de moderators na.
Of die jongens worden wat actiever, of laat ze achterwege, maar de manier waarop het nu gaat raakt echt kant nog wal.
Eens, en sterretje negeer ik verder maar.Ik denk dat idd de haalbaarheid van een geslotenforum niet reeël is. De anonimiteit daarentegen moet verdwijnen, natuurlijk bedoel ik dan bekend bij de moderators, die volgens de wet privacy ermee omgaan.
Ik volg het topic met belangstelling. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ikzelf heb hierover nog geen meningen gedeeld per privé-bericht. Ik heb uiteraard wel een mening maar die houd ik uit hoofde van mijn functie even voor me. Aanstaande woensdagavond komen de moderators bij elkaar om te praten over nieuwe functionaliteit voor de website, en dan zullen we ook zeker het forumbeleid weer eens uitgebreid bespreken. Discussieer in de tussentijd vooral verder, zou ik zeggen!@Moderators: Wellicht terecht dat jullie je afzijdig houden in dit topic, maar ik (en misschien anderen met mij) ben best nieusgierig naar jullie mening en technische haalbaarheid van eea. Of zijn deze meningen als 'privé-posts' gedeeld?
Zal moeilijk worden, maar ik ga mijn best doen!!!Misschien vanaf nu 5 sterren met z'n allen volkomen negeren. Dus nooit niet nergens commentaar opgeven.
Ik begin er vanaf nu al mee.
Is dit echt waar? Ik kan het bijna niet geloven. Als het de bedoeling is om het humorgehalte op te krikken dan is hij er mijnsinziens nog niet erg in geslaagd.En wat ook erg jammer is, het feit dat de meeste hem hier ook wel zullen kennen onder een andere nick.. Hij logt alleen in door deweek tussen 8 en 5 in, Zal je wel een verdomd saai baantje moeten hebben om er plezier in te scheppen mensen op forums te zieken.
En savonds als hij weer thuis is gaat ie heel zielig in zn eentje tegen reacties geven op zichzelf... en zichzelf verkneukelen om het feit dat ie zo slim is... wat een stumperd.