Goede keuze lijkt mij. Ik had al eerder die mogelijkheid beschreven. De gulden middenweg in dit geval.Waarom geen 155?
Goede keuze lijkt mij. Ik had al eerder die mogelijkheid beschreven. De gulden middenweg in dit geval.Waarom geen 155?
WAT ? Naar beneden gestroomd, in verval geraakt !overgestapt naar de 75, doorgestroomd naar de 155 en nu bij de 164 terecht gekomen. Voor veel kilometers iedere keer een stap beter
Heb je ook weer gelijk in. Alfist is d'r altijd zo lekker voordelig meeNou ja... en onderdelen van een 164 zijn niet zo duur, je moet weten waar je ze haalt..
Ik kom altijd relaxter uit de 75 dan uit een 155. de zitpositie in een 75 vind ik ook beter (en ik ben nog wel 1.92mtrZelf ben ik Alfa gewijs begonnen met een 33. 1.7IE 8v, overgestapt naar de 75, doorgestroomd naar de 155 en nu bij de 164 terecht gekomen. Voor veel kilometers iedere keer een stap beter, of de wijsheid met de jaren... dat zou ook kunnen![]()
De 33 is en blijft absoluut een leuke wagen, maar zo voor mij never niet meer m'n dagelijkse rijder zijn / worden. Volgende week mag ik nog 2 dagen sturen in een 33 1.7 16v maar ben benieuwd hoe ik daar uitkom. (Ik rijd een goede 40 tot 50.000km p/j dat is een gemiddelde van 100 tot 140km per dag).
Ik kom altijd relaxter uit de 75 dan uit een 155. de zitpositie in een 75 vind ik ook beter (en ik ben nog wel 1.92mtrZelf ben ik Alfa gewijs begonnen met een 33. 1.7IE 8v, overgestapt naar de 75, doorgestroomd naar de 155 en nu bij de 164 terecht gekomen. Voor veel kilometers iedere keer een stap beter, of de wijsheid met de jaren... dat zou ook kunnen![]()
De 33 is en blijft absoluut een leuke wagen, maar zo voor mij never niet meer m'n dagelijkse rijder zijn / worden. Volgende week mag ik nog 2 dagen sturen in een 33 1.7 16v maar ben benieuwd hoe ik daar uitkom. (Ik rijd een goede 40 tot 50.000km p/j dat is een gemiddelde van 100 tot 140km per dag).)
Heel veel zal met de stoelen te maken hebben. Als ik alleen al kijk naar 't verschil tussen het originele interieur van m'n 164 en wat ik er nu in heb zitten (ben van het standaard stof naar een leren interieur gegaan). Deze stoelen zijn anders gevuld dan die ik er in had zitten en geven op een andere manier steun.Ik kom altijd relaxter uit de 75 dan uit een 155. de zitpositie in een 75 vind ik ook beter (en ik ben nog wel 1.92mtrZelf ben ik Alfa gewijs begonnen met een 33. 1.7IE 8v, overgestapt naar de 75, doorgestroomd naar de 155 en nu bij de 164 terecht gekomen. Voor veel kilometers iedere keer een stap beter, of de wijsheid met de jaren... dat zou ook kunnen![]()
De 33 is en blijft absoluut een leuke wagen, maar zo voor mij never niet meer m'n dagelijkse rijder zijn / worden. Volgende week mag ik nog 2 dagen sturen in een 33 1.7 16v maar ben benieuwd hoe ik daar uitkom. (Ik rijd een goede 40 tot 50.000km p/j dat is een gemiddelde van 100 tot 140km per dag).)
die italianen hebben in een 155 de stoelen nog hoger gezet en dichter op t stuur.......Ik kom altijd relaxter uit de 75 dan uit een 155. de zitpositie in een 75 vind ik ook beter (en ik ben nog wel 1.92mtrZelf ben ik Alfa gewijs begonnen met een 33. 1.7IE 8v, overgestapt naar de 75, doorgestroomd naar de 155 en nu bij de 164 terecht gekomen. Voor veel kilometers iedere keer een stap beter, of de wijsheid met de jaren... dat zou ook kunnen![]()
Tis toch geen zagato
, of zit er een bult in het dak