(dan hadden ze waarschijnlijk met de duim omhoog langs de kant gestaan, en was de duitser met BMW WEL aangehouden...)
Gevoel voor humor hebben ze iig wel.:...... een half uur aan de kant zegt ie............Ik kan het zelf nog steeds amper geloven ik heb een dik halfuur gewacht en me verder keurig aan de snelheid gehouden, ik durfde amper nog gas te geven
dat is echt een eigen fout. Een paar klilometer te hard ook maar dat is niet altijd bewust. doorgetrokken streep overschrijden is een bewuste keuze.ik kreeg een bon gisteren 125 eur inhalen doorgetrokken streep, nu kan ik de bertone helemaal vergeten thuis, snik snik......
hé dat we je hier met z'n allen over de streep willen trekken om vooral je Bertone níet te verkopen moet je niet té letterlijk nemenik kreeg een bon gisteren 125 eur inhalen doorgetrokken streep, nu kan ik de bertone helemaal vergeten thuis, snik snik......
HUH?dat is echt een eigen fout. Een paar klilometer te hard ook maar dat is niet altijd bewust. doorgetrokken streep overschrijden is een bewuste keuze.ik kreeg een bon gisteren 125 eur inhalen doorgetrokken streep, nu kan ik de bertone helemaal vergeten thuis, snik snik......
wil niet gelijk zeggen dat het gevaarlijk is maar wel een eigen keuze.
Geen nood, zolang terroristen in dit land door zogenaamd gebrek aan bewijs (bewijzen genoeg) worden vrij gesproken zal jij bij een beetje te hard rijden (1 momentje) waarschijnlijk een bonus krijgen.Na 12 jaar is het weer eens zover...![]()
Ik moet voorkomen, voor het overschrijden van de maximumsnelheid b.b.k. met 65 km/h...![]()
Ik weet het, eigen schuld, dikke bult.
Het gebeurde op de Diependaalselaan in Hilversum, 6 weken geleden. Ik kwam vanuit Utrecht en was al de hele weg aan het stuivertje wisselen met een nieuwe 156 SW. Op de A27 deden we het nog relatief rustig aan, omdat het domweg te druk was. Bij de afslag Hilversum-zuid eraf, dat is die mooie uitvoeger met die snelle linkerbocht over de A27. Daar reed ik de 156 helemaal zoek (betere wegligging natuurlijk van de 75). Maar toen kwam het. We staan voor de stoplichten, linksaf de Diependaalselaan op. Hier is de weg nog 4-baans. De 156 had de binnenbocht, dus was sneller weg. Ik moest echt helemaal in het rood om aan te haken en ging er uiteindelijk voorbij. Ik had bij de stoplichten nog gekeken of ze aan het controleren waren, omdat dit een geliefde plek is voor Jan Flits en zijn maten. Maar ik zag geen auto's staan ter hoogte van het Arena Park....dus vrij baan....dacht ik.
Ik kreeg net de duim van de 156 bestuurder, toen we allebei geflitst werden door een camera in de middenberm die verstopt was achter een reclamebord...ik als eerste, dus gewonnen![]()
Waar moet ik nou op rekenen? Ik hoop zelf op een voorwaardelijke rijontzegging met een proeftijd en een dikke boete. Ik moet er wel bij vertellen dat ik 11 jaar geleden ook voor een zware snelheidsoverschrijding b.b.k. met m'n 33 16v ben veroordeeld. Toen was het een voorwaardelijke ontzegging van 4 maanden, met een proeftijd van 2 jaar en een boete van 1500 gulden. Wordt hier nog rekening mee gehouden door een rechter?
Ik baal er behoorlijk van en rij de laatste 6 weken al verdacht rustig voor mijn doen, omdat ik de bui wel zag hangen...![]()
Veroordeeld worden, dat gebeurt door de rechter, dus dat hoeven jullie niet te doen...
Bedankt Hans....maar waar was ik dan zo erg van in de war? Dat mijn 75 sneller was, dan de 156?beetje snotteren en zeggen dat je op het moment van delict erg in de war was....... sterkte.
kwam net terug van de amstelgoldrace party, na een stevig drankgelag, vandaar de ontboezeming........hé dat we je hier met z'n allen over de streep willen trekken om vooral je Bertone níet te verkopen moet je niet té letterlijk nemenik kreeg een bon gisteren 125 eur inhalen doorgetrokken streep, nu kan ik de bertone helemaal vergeten thuis, snik snik......![]()
Bedankt Hans....maar waar was ik dan zo erg van in de war? Dat mijn 75 sneller was, dan de 156?beetje snotteren en zeggen dat je op het moment van delict erg in de war was....... sterkte.![]()