Onder voorbehoud dat er bij ons Spidertje geen hoes zit en dat de staat netjes is is ie bij deze verkocht.Ja,100 euro
Ik laat je snel weten of er inderdaad geen hoes bij zit.
Onder voorbehoud dat er bij ons Spidertje geen hoes zit en dat de staat netjes is is ie bij deze verkocht.Ja,100 euro
Kijk, dat is een smoes die ik nog niet kende om geen windscherm te nemen. Ben er zelf ook niet zo gescharmeerd van, van die windschermen.In de 2,5 jaar dat ik de Spider heb, heb ik de afdekhoes nooit gebruikt...
En zo'n windscherm? Ik had er eentje, maar en hij paste niet lekker, en ik vond het belangrijker dat ik vanuit mijn stoel het kapje open en dicht kan doen (handig bij het stoplicht).
Ik denk eerder dat het probleem is dat alle rubbers uitgedroogd zijn en dat alle vloeistoffen vervangen moeten worden (dat laatste is dan nog wel het minste probleem).Kan nooit goed zijn, zo'n lage KM-stand ben ik bang...
Kans dat ze als demo-wagen een beetje afgeragd zijn, of alleen voor korte stukjes gebruikt.
mmmmmm klinkt allemaal al minder gezellig zoals ik het nu lees .Ik wil eerst de bodem nog even goed kunnen bekijken Pinin.
We hadden voor gisteravond een afspraak hiervoor. Alleen ik kon zelf niet ivm met werk. Verschoven naar vanavond, dat ging weer niet doordat de verkoper niet kon. En nu staat het voor maandagmiddag...
In de tussentijd laat hij ook niets weten wat mijn wensenlijstje betreft, dat vind ik wel een beetje jammer eerlijk gezegd...![]()
Oefening in geduld dit...
Als ik die aan mijn mond zet kan ik heel goed het geluid benaderen...en anders .... heb je de brulpijp al gekocht hahahahaha
heb je ook gelijk in , en een goeie spider vinden is ook een kunst !Als ik die aan mijn mond zet kan ik heel goed het geluid benaderen...en anders .... heb je de brulpijp al gekocht hahahahaha![]()
Nah... We zien maandag wel hoe het loopt. Ik ga me niet blind staren op deze Spider. Graag of niet hoor. Er staan er zat te koop, dan maar geen witte...
Je bedoelt niet type 1,2 en 3 meenemen in de zoektocht?Reparatie kost i.d. veel slijp-en laswerk maar waarom beperk je de zoektocht tot een Spider type 4?