Om nog even verder off-topic voort te borduren : Kijk 'ns op
www.italiaspeed.com daar staat 'n artikel over 'n Gt geprepareerd door Antonelli (= DB Motorsport ; die liet Balzan & Marchetti rijden met 156 in wtcc en italiaans kamp. ...) een Diesel... Rally-uitvoering . Ik zweer het u moesten ze die voor
een interessante prijs te koop aanbieden wil ik de racedraad weer oppikken en er zo 1 ombouwen naar circuitspec. ! Toen we onze 156 2.0ts ombouwden naar 2.5V6 heb ik lang getwijfeld om er 'n 2.4jtd van te maken en 'n 147jtd uit de duitse cup voor € 12.000 vond ik 'n schitterend aanbod voor 'n auto waar je op Zolder 1.59 mee kon(en nu dus 1.57) en in endurance eenieder in de pits het nakijken geeft...
Ik ben ooit ook volledig afkerig geweest van voortrekkers en Diesels maar de 156 en de commonrail hebben me volledig bekeerd !
En nu weer over die 8c : Ik hoop dat ze nu er ook mee geraced wordt een homologatiespecial toevoegen bovenop die 500 exemplaren ; maar waarschijnlijk komen er na de produktiestop van de Coupé ook wel 500 Spiderexemplaren...(à la SZ -> RZ) .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .