Hoera !!! En ondertussen exemplaar 49 toegevoegd .
Frits , moet jij hier niet iets aankondigen ?

Ach, was het in de gehele 90 rijdend Alfa Benelux gemeenschap dan niet al bekend
Maar bij deze dan.
Klaas Wester is gestopt met het 90-register en heeft aan mij gevraagd om het over te nemen.
Daar heb ik 'ja' op gezegd. Kristal gaat het dus drukker krijgen met het register en Seekle zal op de vergaderingen dat ik niet aanwezig kan zijn, de 90-honneurs waar gaan nemen.

Alleen ben ik dan ook niet en dat hoop ik zo te houden. veel 90-bezitters die een klein beetje bijdragen.
Ik weet niet of dit nog officieel door het SCARB bestuur goedgekeurd moet gaan worden, maar ik denk dat ze er weinig bezwaar tegen hebben.
Klaas zal zijn website als 90-website in de lucht houden, maar de register gegevens zullen verhuizen naar
www.alfa90register.info
Ondertussen is de eerste mail ivm de registratie en 5 juli er al uit.
Aan iedereen die deze mail niet ontvangen heef: je komt dan niet voor in de lijst van Klaas of op
www.alfa90register.info . Een pb lost dit op.
Ik heb trouwens al een aantal positieve reactie op de mail binnen, ook van mensen van het eerste uur die graag willen meehelpen.
En bij deze dus nogmaals een oproep: Wie gaat er met een 90 op 5 juli komen?
En het laatste nieuws:
54 Alfa 90's geregistreerd op
www.alfa90register.info (waarvan de meeste gewoon nog rondrijden 'ergens' op deze aardbol

)