En qua favoriet... je laat toch zeker je keus niet afhangen van een 1:100 reservewieletje? Een 1:1 stofje er op en je ziet het niet meer

Oh......wat ben ik jalours op die Giulietta..........Mooie foto's Alfavaganza,ik ben ook naar Houten geweest en heb daar een Giulietta gekocht van het merk Mikeansue voor 20euro. Heb het model nog nooit gezien maar het is nr 16 uit de serie Grand Tourisme.Is er bij iemand bekend waneer deze modellen gemaakt zijn?Ik kan er niet zoveel over vinden op internet.Het model is loodzwaar en qua vormgeving best goed,qua details is het model wat grof en of de wielen erbij horen weet ik niet,maar het is wel een leuk model.Verder nog gekocht een minichamps Giulia in de kleur prugna,speciaal gemaakt voor het duitse blad autobild voor slechts 13euro,had dit model al in het wit,maar vond deze kleur wel leuk zeker voor het geld.Verder nog een M4 1900 in tweekleurenkleurstelling wit-oranje.
Groet,
Frank
De wielen van de Mikeansue lijken me inderdaad niet origineel, maar verder wel een hele leuke vangst! En dat voor maar 20 Euro! Naar die 1900 van M4 was ik ook nog op zoek, maar ik denk dat je me voor bent geweest.Mooie foto's Alfavaganza,ik ben ook naar Houten geweest en heb daar een Giulietta gekocht van het merk Mikeansue voor 20euro. Heb het model nog nooit gezien maar het is nr 16 uit de serie Grand Tourisme.Is er bij iemand bekend waneer deze modellen gemaakt zijn?Ik kan er niet zoveel over vinden op internet.Het model is loodzwaar en qua vormgeving best goed,qua details is het model wat grof en of de wielen erbij horen weet ik niet,maar het is wel een leuk model.Verder nog gekocht een minichamps Giulia in de kleur prugna,speciaal gemaakt voor het duitse blad autobild voor slechts 13euro,had dit model al in het wit,maar vond deze kleur wel leuk zeker voor het geld.Verder nog een M4 1900 in tweekleurenkleurstelling wit-oranje.
Groet,
Frank
Net als John Day waren Mike and Sue Richardson pioniers op gebied van wit metalen kit, startten in 1973 in Windsor EngelandMooie foto's Alfavaganza,ik ben ook naar Houten geweest en heb daar een Giulietta gekocht van het merk Mikeansue voor 20euro. Heb het model nog nooit gezien maar het is nr 16 uit de serie Grand Tourisme.Is er bij iemand bekend wanneer deze modellen gemaakt zijn?Ik kan er niet zoveel over vinden op internet.Het model is loodzwaar en qua vormgeving best goed,qua details is het model wat grof en of de wielen erbij horen weet ik niet,maar het is wel een leuk model. Groet,
Frank
De 1900 heb ik gekocht bij Adri de Vries van Automodelli,toen ik hem kocht had hij nog meerdere exemplaren,en kocht em vrij laat tegen een uur of 1.Vind het wel de leukste uit de reeks,hij had ook nog een donkerblauwe en donkerrode(polizia)De wielen van de Mikeansue lijken me inderdaad niet origineel, maar verder wel een hele leuke vangst! En dat voor maar 20 Euro! Naar die 1900 van M4 was ik ook nog op zoek, maar ik denk dat je me voor bent geweest.Mooie foto's Alfavaganza,ik ben ook naar Houten geweest en heb daar een Giulietta gekocht van het merk Mikeansue voor 20euro. Heb het model nog nooit gezien maar het is nr 16 uit de serie Grand Tourisme.Is er bij iemand bekend waneer deze modellen gemaakt zijn?Ik kan er niet zoveel over vinden op internet.Het model is loodzwaar en qua vormgeving best goed,qua details is het model wat grof en of de wielen erbij horen weet ik niet,maar het is wel een leuk model.Verder nog gekocht een minichamps Giulia in de kleur prugna,speciaal gemaakt voor het duitse blad autobild voor slechts 13euro,had dit model al in het wit,maar vond deze kleur wel leuk zeker voor het geld.Verder nog een M4 1900 in tweekleurenkleurstelling wit-oranje.
Groet,
Frank