Alfistroel schreef:
De auto die nu hier staat heeft zwarte pianolak lijsten in het interieur, echter van plastic, nu mooi maar hoe is het over een paar maanden/jaren
Een stuur van leder en alcantara, echter de stuurbediening en verbinding naar het hart is van kunstof en heeft scherpe randen, voelt niet prettig aan en de randen voel je zeer goed in je hand als je het stuur terug laat komen in middenstand.
Ruimte achterin voor passagiers had ik groter verwacht.
Tuimelschakelaars in middenconsole lijken makkelijk te breken.
Dagrijverlichting werkt blinderend, is veel te fel
Stuurwiel kan niet genoeg naar beneden.
Let wel, dit zijn punten die mij opvallen, iemand anders kan daar totaal geen moeite mee hebben.
Ah, je hebt dan ook in een volledig uitgeruste versie gezeten. Tip: neem een Progression, dan ben je gelijk wat aandachtspuntjes kwijt. Misschien ook wat meer geld om alsnog de wel leuke gadgets er weer op te krijgen (bv Progression + chromen randje om de raamstijlen, mistlampen en dual zone airconditioning is duurder dan de Distinctive)
Pianolak = Distinctive uitvoering
stuur van leder + alcantara = sportpack of QV
kunststofrand in stuur = lijkt minder ernstig te zijn bij geen audiobediening op het stuur (is vanaf Distinctive standaard)
Maar het zijn inderdaad wel precies de puntjes waarom ik serieus heb gekeken naar de Progression