Daar is een eigen topic voorOndertussen wel erg stil m.b.t. de 149 ?

En er is wel nieuws, ff kijken of ik het weer kan vinden, dan post ik het daar.
(edit: staat er al

Daar is een eigen topic voorOndertussen wel erg stil m.b.t. de 149 ?
Fotootje toevallig, ben heel benieuwd naar die 18! Mijn vader heeft er dinsdag en woensdag mee gereden, met de 120 pk diesel en de 155 pk TJET. Is er ook heel erg over te spreken.18” 3-split spaak is mij iets te “bling” maar er komt ook nog ’n sublieme 18” 10-spaak in
Antraciet .
In't Centro Stile gezien... no pictures, no cell phones... VIETATO !Fotootje toevallig, ben heel benieuwd naar die 18! Mijn vader heeft er dinsdag en woensdag mee gereden, met de 120 pk diesel en de 155 pk TJET. Is er ook heel erg over te spreken.18” 3-split spaak is mij iets te “bling” maar er komt ook nog ’n sublieme 18” 10-spaak in
Antraciet .
Frank Jacobs, ook wel bekend van de Tuftufclub en de langdurende strijd tussen hem en "ome" Koos Spee...Volgens mij is de verslaggever helemaal pro nieuwe Alfa´s. Sinds die de 8C heeft gereden is die behoorlijk proAltijd goed
So is the MiTo the brand new Alfasud? Not quite, but it’s certainly a very appealing car. Alfa Romeo has managed to pack all the style of the 8C supercar into a supermini-sized package – and what’s more, the MiTo is nearly as good to drive as it looks. The best part is the price, though. The newcomer is much cheaper than the MINI, yet it is better equipped and will turn more heads. In our book, that makes the Italian baby a winner.