Ja, een lange vakantie!Nou, ik lees net in de Krant dat Peijs is afgeschoten door de Tweede kamer dus die onzinregel komt er gelukkig niet. Kan ze zich weer met zinnige dingen gaan bezighouden.

Ja, een lange vakantie!Nou, ik lees net in de Krant dat Peijs is afgeschoten door de Tweede kamer dus die onzinregel komt er gelukkig niet. Kan ze zich weer met zinnige dingen gaan bezighouden.
afgeschoten...? Ik durf het bijna niet te vragen... maar met welk kaliber?Nou, ik lees net in de Krant dat Peijs is afgeschoten door de Tweede kamer dus die onzinregel komt er gelukkig niet. Kan ze zich weer met zinnige dingen gaan bezighouden.
Met een losliggende parapluafgeschoten...? Ik durf het bijna niet te vragen... maar met welk kaliber?Nou, ik lees net in de Krant dat Peijs is afgeschoten door de Tweede kamer dus die onzinregel komt er gelukkig niet. Kan ze zich weer met zinnige dingen gaan bezighouden.![]()
Yuri
Waarom in een baanEigenlijk liefst met de Space Shuttle, in een baan om de aarde...
Zo kun je wel altijd vol gas gevenHier in Gent hebben ze ook al zo'n proefproject lopen met snelheidsbegrenzers in verschillende wagens.
VRESELUK !!!
Het is met .... vol vlos natuurlijk![]()
Kristal
Neemt dat kreng dan ook gas terug in bochten of ga je er dan met volle vaart door? Als dat maar juist geen ongelukken veroorzaaktZo kun je wel altijd vol gas gevenHier in Gent hebben ze ook al zo'n proefproject lopen met snelheidsbegrenzers in verschillende wagens.
VRESELUK !!!
Het is met .... vol vlos natuurlijk![]()
Kristal