doe maar een van die schonen uit " Flikken" ! kweet niet hoe ze heet damn....
Andrea Croonenberghs? Ann Ceurvels? Meer weet ik er ook niet zo.deze
Goed zo KAS !!!Andrea Croonenberghs? Ann Ceurvels? Meer weet ik er ook niet zo.deze
Of bedoel je Wilfried Pasmans?![]()
Wat dacht je van Indonesie / India en die omstreken? Daar wordt het gesubsidieerd....Afgelopen jaar op Gran Canaria zon rotte suzuki Vitara gehuurd voor een paar dagen, maar daar tanken was echt een shock... voor 15 euro een volle tank (40L) En ze moeten de benzine nog aanvoeren ook aangezien het een eiland betreft.!! Damnz
KAS; Is dat dan de broer van de wethouder?Da`s wel een leuk idee. Ik weet nog een tankstation in Juinen. Bij de brug rechtsaf. Daarna bij bakker Hekking links. Bij de rotonde rechtuit en daarna de 2e links. Bij slagerij Hekking rechts. Dan is het nog een klein stukje en je bent er. De eigenaar is Henk Hekking. Doe hem de groeten.
Dat waren nog eens tijden he...Ik ga altijd naar Jacobse en Van Es hier in Den Haag. Vrije pomp en vrije jongens.
Gewoon geen gezeik, iedereen rijk.
Ken uw klassiekers:
KAS; Is dat dan de broer van de wethouder?Da`s wel een leuk idee. Ik weet nog een tankstation in Juinen. Bij de brug rechtsaf. Daarna bij bakker Hekking links. Bij de rotonde rechtuit en daarna de 2e links. Bij slagerij Hekking rechts. Dan is het nog een klein stukje en je bent er. De eigenaar is Henk Hekking. Doe hem de groeten.