Ik wil echt dat er 1 register is, voor iedereen toegankelijk etc, zoals redelijk uitgebreid in eerdere posts in dit onderwerp gemotiveerd. Ik wil dus geen 2e register naast de ARTC oprichten, ik wil gewoon dat het goed en netjes geregeld is.Ik, persoonlijk vind het ARTC een goed en toegankelijk forum. Maar denk dat ik me aldaar ook netjes aan de regels hou ? Althans, dat probeer ik.
Ik denk nu echt dat jij nu dus stemming maakt WizzMan, door er steeds maar weer op te hameren om een 2e register op te richten, naast het ARTC. Waar je dus wél toegang tot krijgt ? Ik dacht even dat ik het verkeerd begrepen had dat je geen 2e register wilde, maar dat wil je dus juist wel.
Ik denk dat je de personen die jij aanhaalde (Een register waar, net als bij de SCARB, commerciele activiteiten van de leden en het bestuur gewoon buiten het hele gebeuren worden gehouden), het commerciele niet vóór laten gaan boven de objectiviteit op het ARTC. Let wel, ik ben ook lid van het ARTC, maar heb totaal geen verstrengelingen bij die bewuste mensen, waarvan ik me wel kan bedenken welke jij daar mee bedoelt. Sterker nog, ik denk dat dat forum zónder die bewuste mensen wel eens helemaal in elkaar kon storten, met alle gevolgen vandien....
Nogmaals, ik heb sterk het vermoeden dat je mot hebt met bepaalde mensen van het ARTC (terecht of niet, daar laat ik me niet over uit,daar ik de oorzaak ervan niet ken, en zeker ook niet wíl kennen) maar stel dan niet meteen het hele ARTC in een kwaad daglicht. Vecht het met de bewuste mensen uit, of ga gewoon eens lekker een bakkie (koffie of bier, maakt mij niks uit) doen met ze. En praat er eens rustig over.![]()
Zo, ik heb gezegt, en waarom eigenlijk...
Alleen al het feit dat jij kennelijk personen denkt te herkennen in de omschrijving die ik gaf over eventuele commmerciele activiteiten die (naar mijn mening) losgekoppeld moeten zijn van een register betekent dat je kennelijk precies weet waar ik het over heb. Het argument dat de ARTC misschien niet eens zou bestaan zonder die personen is nou juist waar het mij om gaat, het moet gaan om het register en niet om het tolereren van (bijvoorbeeld) commerciele activiteiten van sommigen omdat mensen zoveel voor het register doen. Als een moderator, webmaster of bestuurslid hier in dit forum uitgebreid zijn eigen commerciele activiteiten in de hemel zal prijzen en concurrerende aanbieders (teecht of niet) af gaat kraken zullen er ook mensen zijn die daar over vallen en dat niet goed vinden. Als dat op (kennelijk?) het forum van het SCARB 155 register gebeurt lijkt het me logisch dat daar dan ook dezelfde regels gelden. Mensen die zo'n club/register runnen moeten gewoon de schijn van belangenverstrengeling en vriendjespolitiek vermijden, hoe goedbedoeld ook, het moet transparant en eerlijk verlopen voor iedereen. Voordat mensen nu over mij heen gaan vallen, ik wil echt zelf het SCARB 155 register niet beheren, ik wil alleen dat het goed gebeurt door iemand van onbesproken gedrag met heldere motieven en volgens duidelijke regels en met respect voor de veiligheid en privacy van de registerleden. Ik wil dat het register toegankelijk is voor iedere serieuze eigenaar van een alfa 155 en dat deze persoon dan ook zijn/haar mening vrij kan geven zonder bang te hoeven te zijn uit het register of forum geschopt te worden.