Mag ik eerlijk zijn? Ik vind de voorkant super, maar ik vond het kontje van die vorige schets beter dan deze daklijn. Ik vind bij deze dat er teveel GTV in de bovenkant van de auto zit, alsof het een moderne Alfa is met een GTV-bovenkant erop, snap je wat ik bedoel? Als je alleen naar de bovenste helft kijkt, en dan met name naar de zijkant, zie ik eigenlijk een 70's ontwerp in plaats van een hedendaags ontwerp gebaseerd op een vroeger model. Vraag me niet waar hem dat precies in zit, maar het is de indruk die de schets bij mij geeft.
Mijn persoonlijke mening uiteraard, misschien denken anderen er weer heel anders over. Hopelijk heb je er wat aan.
heb er zeker wat aan

alle kritiek is welkom zowel positief als negatief.
dat delen erg 70's aandoen weet ik, dat sluipt er steeds weer in omdat ik eigenlijk helemaal niks heb met hedendaagse auto's, ook niet met de huidige alfa's eigenlijk.
Dat is dus iets wat ik uit moet zetten als ik teken maar soms betrap ik mezelf er toch weer op dat ik weer teveel terug in de tijd ga met mn potloodje
Maar ik zit nog in de schetsfase dus ik zal kijken wat ik er aan kan doen
kreeg net ook nog erg bruikbare kritiek via PB dus ik ga morgen weer met frisse moed aan de slag