Na m'n 18e?Maar ik vraag me af hoeveel % van de bestuurders na hun 18e nog een cursus (dus geen racecursus) of een boek met verkeersregels heeft ingezien?
Uhh ff denken: rijbewijs gehaald in 1991, toen was ik....
25

Count me "in"

Na m'n 18e?Maar ik vraag me af hoeveel % van de bestuurders na hun 18e nog een cursus (dus geen racecursus) of een boek met verkeersregels heeft ingezien?
Dit is geen wetje mulder meer.Ken de situatie niet, maar volgens mij maakt het voor de rechter niet uit wie daar wel of niet daar reed in jouw auto, ten slotte ligt de bewijslast dat jij het niet was, bij jou, als ik de wet Mulder goed heb begrepen....
Jep anti-slipcurcusMaar ik vraag me af hoeveel % van de bestuurders na hun 18e nog een cursus (dus geen racecursus) of een boek met verkeersregels heeft ingezien?
Nee, dat was ik niet Pietro, maar ik had het wel kunnen zijn, want braaf rijden doe ik de laatste tijd zeker.@AlfaBert: reed jij vanaochtend ook op de A27 en A2? Zo ja: 'Wat reed je braaf!'
Champagnekleurige 75 turbo, dus ik dacht: "1+1..."
Nee, dat was ik niet Pietro, maar ik had het wel kunnen zijn, want braaf rijden doe ik de laatste tijd zeker.![]()
Mijn Turbo is zwart (met hier en daar wat bruinChampagnekleurige 75 turbo, dus ik dacht: "1+1..."
Nee, dat was ik niet Pietro, maar ik had het wel kunnen zijn, want braaf rijden doe ik de laatste tijd zeker.![]()
Een fles Whiskey en een envelop met inhoud wil misschien ook nog wel es helpen.dat geeft jezelf vast ook het beste gevoel!![]()
![]()
Een beetje berouw tonen levert vast meer voordeel [lees: minder nadeel] op dan bagataliseren, ontkennen, etc. Arrogantie, daar zijn ze vast niet van gediend.