Dat 'rekensommetje' klopt niet.dat is een mooi haaks slijpertje,die gaat als een mes door de boterals er een blad van 125mm op zit dan gaat hij zelfs door 10 cm
Das jammer dat ik dit nu pas lees Sander,ik heb vanavond met moeders afgesproken anders had ik morgen langs kunnen komen om je te helpen.Help, ik heb te maken met één, mogelijk twee afzeggingen voor morgen! (i.v.m. 'blessure'):( Zo gaat het niet goed komen.![]()
Komt adjesalfa wel? En wie dan nog meer?
okay, zal ik doen.Das jammer dat ik dit nu pas lees Sander,ik heb vanavond met moeders afgesproken anders had ik morgen langs kunnen komen om je te helpen.Help, ik heb te maken met één, mogelijk twee afzeggingen voor morgen! (i.v.m. 'blessure'):( Zo gaat het niet goed komen.![]()
Komt adjesalfa wel? En wie dan nog meer?Als het nog eens gebeurd,zo snel mogelijk P.B-en of mailen,wie weet kan ik dan net wel.
Geeft niks, we zijn nog maar net begonnen.Ik wil heel graag helpen (en nee, niet alleen vanwege de deuren![]()
) maar ik ben net begonnen bij een nieuwe baan waar ik aankomende weekenden werk
en het weekend daarop 11 mei enzovoort zit ik in Oostenrijk
...
Anders ik wel.Graag gedaan Sander. Was idd wel in meerdere opzichten slopend, moet toch es wat aan m'n conditie gaan doen