Bijgaand fotootje komt van AlfaBB.com, daar staat het kleine coupeetje op de Autosalonvan Turijn in 1958.

Wie geïnteresseerd is in meer info over deze auto moet de thread op AlfaBB maar eens lezen (foto's zie je alleen als je ingelogd bent).
Hahaha...simply because I didn't think that far when I build the body. At first I just want to make the exterior conversion so I didn't touch that part.Only one small question, if you've gone this far (which is far beyond my imagination), why didn't you convert the wipers?
I will have some final detail up like washing the wheels and logos, and adding the "3.0 V6 24V" wordings when I have my final photo sets on the webpage gallery (will be update little later).My advice: maybe you could try an ink wash on the spider logo to bring out the letters? And is it me or is the engine too big?
Can you post some pictures of the inside?
Check out my own novitec 1:43 spider repaint a few pages ago.
Nieuw in het assortiment van Tron, de door Carpin gebouwde Abarth Alfa Romeo 1000 GT:
Bijgaand fotootje komt van AlfaBB.com, daar staat het kleine coupeetje op de Autosalonvan Turijn in 1958.
Wie geïnteresseerd is in meer info over deze auto moet de thread op AlfaBB maar eens lezen (foto's zie je alleen als je ingelogd bent).
Ik ben niet nieuw hier YvoUit de richtlijnen bij dit topic:
- bedenk dat je bij het linken naar actuele eBay-veilingen en Marktplaats-aanbiedingen mogelijk anderen in het vaarwater zit die hopen op een voordelige aankoop.
de vanafprijs is in dit geval zeer zeker een koopjeIk ben niet nieuw hier YvoUit de richtlijnen bij dit topic:
- bedenk dat je bij het linken naar actuele eBay-veilingen en Marktplaats-aanbiedingen mogelijk anderen in het vaarwater zit die hopen op een voordelige aankoop.
![]()
De "vanaf" biedprijs staat er gewoon bij kan ik weinig aan veranderen,en daaruit blijkt al dat de huidige eigenaar weet wat ie heeft en in dit geval kan je een "koopje"wel vergeten.
in dit geval kan je die vent beter bellen of mailen en een prijs afspreken volgens mij...........