Nee die facelift van de Mito komt pas in 2011Dit jaar komt er ook een facelift voor de Mito, maar daar kan je dan vast niet meer op wachten?hmmmmm als ze opschieten met de leveringen etc etc dan zie ik me er nog wel in rijden... zoals zoveel persoonlijk is, vind ik deze " persoonlijk" toch wel meer geslaagd dan de Mito...
Uiteindelijk is de prijs wel de doorslaggevende factor. Zowie zo 20% bijtelling max.
Nog een paar maanden en dan " moet" ik echt bestellen.
Idd, zie hieronder het productplan met in 2011 de MiTo Fl,, in 2012 zal de 'Giulia' arriveren.
Nee die facelift van de Mito komt pas in 2011
Fa. Preuninger2 weken geleden bij het Motorhuis in Gouda geweest nadat we moesten concluderen dat er in Delft en omgeving nu bijna helemaal geen Alfadealers meer te vinden zijn.
Daar geïnformeerd naar wat zij wisten over de Giulietta en ook eindelijk eens proefgereden in een MiTo.
Foto's! (en prijzen!De Giulietta staat reeds in nederland en ik ga deze week alvast een kijkje nemen![]()
Los van het feit dat ik nooit meer naar een vestiging van Preuninger zou gaan, heeft dat ook niet zoveel zin meer: ze doen (volgens de website) niet meer aan verkoop van Alfa's. In Delft en Zoetermeer nog wel aan onderhoud.Fa. Preuninger 4 vestigingen in die omgeving.
JaloersDe Giulietta staat reeds in nederland en ik ga deze week alvast een kijkje nemen
anders kan je natuurlijk altijd nog naar voorburg, waar je met je alfa tenminste niet tussen de opels,saabs, mitsubishi etc staat.
Beide hebben heel wat meer alfa geschiedenis dan het hele motorhuis gebeuren.
Vertel mij niks over de kwaliteit en service van deze b****n tent.Los van het feit dat ik nooit meer naar een vestiging van Preuninger zou gaan, heeft dat ook niet zoveel zin meer: ze doen (volgens de website) niet meer aan verkoop van Alfa's. In Delft en Zoetermeer nog wel aan onderhoud.Fa. Preuninger 4 vestigingen in die omgeving.
Bij Preuninger moet ik altijd denken aan:
- halverwege jaren 90 met de Spider (1983): komt de medewerker met een computeruitlezer aan en zoekt naar de plek waar hij deze kan aansluiten![]()
- meerdere keren telefoonnummer achtergelaten voor proefritten en zoektochten naar moderne occasions. Nooit teruggebeld, terwijl we in de krant wel degelijk advertenties van mogelijke auto's langskwamen. Maar wel elk jaar weer twee keer gebeld voor de apk van de modernere Alfa's. Tsja, blijkbaar viel daar wel geld aan te verdienen...
Dus dat ze geen Alfa's meer verkopen vind ik niet zo erg. 't enige jammere is dat het Motorhuis twee vestigingen met Alfa in de buurt had (Forepark en Emerald) en daar nu dus geen Alfa's meer verkoopt.
Maar goed, back on topic. Mn werkgever begint namelijk steeds harder te zeuren wanneer ik nou eindelijk mn auto ga bestellen, en dreigt met het tijdelijk rijden in een oud barrel (een rode Fiesta uit 1999 met schimmel in de bekleding)
JaloersDe Giulietta staat reeds in nederland en ik ga deze week alvast een kijkje nemenFoto's? Kleuren? Interieurdetails?
Ben intussen bv erg nieuwsgierig naar de radio, op de foto's die er tot nu toe zijn is een radio met uitklapbaar navigatiescherm te zien, maar als je nou geen navigatie neemt, hoe ziet het er dan uit?
Tjsa, uiteraard is Voorburg een uitstekend alternatief, de Patserbak is er ook een paar keer geweest, en de keuze voor de dealer is nog niet gemaakt. Hoewel ervaring leert dat Voorburg vanuit Delft gewoon niet erg handig is als je dagelijks richting Utrecht rijdt... En daarbij krijgen nieuwe dealers bij ons ook gerust een kans, zeker als ze zo enthousiast zijn als de Alfamedewerkers bij het Motorhuis. De conclusie was ook alleen maar dat er bijna geen dealers meer in de buurt zijn.LENZ schreef:
anders kan je natuurlijk altijd nog naar voorburg, waar je met je alfa tenminste niet tussen de opels,saabs, mitsubishi etc staat.
Beide hebben heel wat meer alfa geschiedenis dan het hele motorhuis gebeuren.