Wat is dat toch met die Giulietta's dezer dagen ? De administratie in Beekbergen gaat het druk krijgen !

Wees welkom zuiderbuur! Als je zin en tijd hebt mag gerust eens aanwaaien hoor, koffie staat niet klaar maar wordt steeds vers gezet....Proficiat Frank, die is zeker in goede handen bij jou ! Die wil ik zeker eens bewonderen !
Wat is dat toch met die Giulietta's dezer dagen ? De administratie in Beekbergen gaat het druk krijgen !
Nee Arjan tuurlijk geen 75 bumpers erop (pimp my jetta...Mooi Giulietta zeg![]()
"Dikke" bumpers erop.![]()
Hij is juist extra mooi omdat ie die grijze kunstofdelen mist. Paar Ronals eronder en verder niks aan doen. Prima zo.
Waar vindt je ze nog....
Goede kar!
En nou, net als wij dat destijds deden.....
Bumpers van een 75 erop!
Daar wordt ie ECHT dik van..........
Let maar op, dat past, je moet ze wel bijwerken, maar probeer maar!!!!!!!!!!
Helemaal SZ look!
Prima, ergens na de feesten op een mooi winters rij-dagje kom ik wel eens kijken. Dan rij ik ook nog eens bij die acrobaat langs en is de Bertone weer eens opgewarmd en opgeladenWees welkom zuiderbuur! Als je zin en tijd hebt mag gerust eens aanwaaien hoor, koffie staat niet klaar maar wordt steeds vers gezet....![]()
Ronald,Goede kar!
En nou, net als wij dat destijds deden.....
Bumpers van een 75 erop!
Daar wordt ie ECHT dik van..........
Let maar op, dat past, je moet ze wel bijwerken, maar probeer maar!!!!!!!!!!
Helemaal SZ look!![]()
![]()
Gaat dat dan???
FOTO"S!!!!!
Neem vrijdag mee die foto Rik, zorg ik dat ie ingescand wordt.niemand fotoshoppen?
Ik ga zoeken naar die foto!
Rik