bij n' gtv van bijna 30 jaar oud moet je bijna op alles voorbereid zijn , ik ben allang blij dat hij nog zo gaaf is.Wel vervelend dat er onverwachte lijken uit de kast komen. Was je er op voorbereid? Verder vind ik het wel een mooi ding. Zo`n schuifdak is ook niet gek, als de afvoer maar goed is. Altijd beter dan een Velux klapdak van de Halfords.
bij n' gtv van bijna 30 jaar oud moet je bijna op alles voorbereid zijn , ik ben allang blij dat hij nog zo gaaf is.Wel vervelend dat er onverwachte lijken uit de kast komen. Was je er op voorbereid? Verder vind ik het wel een mooi ding. Zo`n schuifdak is ook niet gek, als de afvoer maar goed is. Altijd beter dan een Velux klapdak van de Halfords.
ach ja het zit al weer bijna inelkaar allemaal![]()
helaas niet allesHee Roy je bent al goed bezig ziet ik![]()
Gelukkig heb je nog wat onderdelen op voorraad dus dat gaat helemaal goed komen![]()
Suc6
gele Carello's:ff geduldEen paar gele Carello's erin en hij is helemaal af... wauw! Ronals zijn classics onder een Alfa, maar onder deze komen ze echt tot hun recht! Damn, heb net een GTV6 gekocht, maar als ik dit zie zou ik bijna weer gaan twijfelen...![]()
Veel plezier met het verder perfectioneren!
zeg t' maarVET![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we een proefritje maken?