Ik durf er nog een derde "gevoel" aan toe te voegen.
Die mannen die daar zitten te flitsen zijn voor het overgrote deel BOA's. Dat zijn "blauwgeverfde"burgers die voor een appel en ei in een flistauto mogen zitten. Voor hetzelfde geld kunnen ze op een uitkering gaan teren zoals er zovelen doen die het verrekken om hun poten uit de mouwen te steken dus. En zij doen
toch dit vuile werk, met alle ellende van dien.(alsof dat er bij hoort..
Helden zijn het !!!
Het is onbespreekbaar om de mens die het werk uitvoert in dezen hierom aan te pakken. Die lafbekken die het in hun bolle harses halen om de gevolgen van hun eigen gedrag proberen te verhalen op zo iemand die staat te flitsen getuigd van geen enkel respekt voor de mensheid. (Woorden als Pim F en Theo v G "flitsen" hierbij door mijn hoofd) mensen worden tegenwoordig al inelkaar getrimd als""Je kop me niet aanstaat"
In wat voor maatschappij leven we zo langzamerhand dat wel geweld gaan goedkeuren.
Als je je kont verbrand moet je op de blaren zitten heb ik altijd geleerd. Ik heb daar nooit spijt van gehad, en natuurlijk baal je als een stekker als je weer eens geflitst wordt. Ach, ik zeg dan tegen mezelf: Stom,Stom,Stom,Stom,Stom, Stom etc. Als je te snel rijdt kan dat gewoon wat kosten.
De oorzaak van die flitsellende komt gewoon voort uit de politiek, waar wij uiteindelijk hun stem aan hebben gegeven. (Waar lang niet altijd uitkomt overigens waar je in het stemhokje op gerekend had.)
Overigens kan ik mij uitstekend vinden in de extra controle's op
80 km wegen, daar daar per gereden km het hoogste aantal ongevallen plaatsvinden. Ga jezelf maar na: Rustig weggetje: ff lekker doorrijden omdat de pakkans klein is. Dom natuurlijk want tengevolge je hoge snelheid, minimale uitwijkmogelijkheden, slechte overzicht, aanwezigheid van voetgangers, fietsers, landbouwverkeer neem je een relatief erg hoog-, beter gezegd:
Te hoog risico.
Dus mannen: Niet mekkeren!!!
Je kunt respekt dan wel niet meteen verdienen, maar als dat een reden is om iedereen meteen respectloos te behandelen...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)