stennie
Advanced Member
Advanced Member

RE: Heel dubbel...

ma okt 31, 2005 17:11

dat wat hier gebeurd is kan absoluut niet door de beugel!!!
meer woorden kan ik en wil ik er ook niet aan vuil maken

nog wel een paar vragen:

@ 164Q4: zijn bij deze agent de koffers er al af gereden????
:lol:
Is Spee niet dat mannetje dat door dat ettertje met krullen wordt geintervieuwd bij Wegmisbruikers????
Die laat toch zijn loon bijelkaar flitsen?? :twisted:
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

patje1100
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 17:16

Ik weet al wie de dader is

Paardestaart en ruikend naar alcohol.

Waarschijnlijk een witte spider met belgisch kenteken

Sorry Kristal :lol: :wink: ( ik zal je niet verlinken)

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Heel dubbel...

ma okt 31, 2005 17:53

Paardestaart en ruikend naar alcohol.

Waarschijnlijk een witte spider met belgisch kenteken
:shock: :shock: :shock: Hoe weet jij dat ik een paardestaart heb en er wel eentje lust :whistle:

Maar jongen ... Iemand op zijn bakkes slaan omdat ik mezelf misdragen heb : [-X .
NEVER :!: Zelfs niet als het een flik is ...

Alhoewel ... mannekes die mij verdenken van bepaalde dingen zouden wel eens moeten beginnen oppassen ... ik zal de buurman eens moeten bellen peins ik :wink:

Kristal

164 Q4

ma okt 31, 2005 17:57

:

Deze gast heeft geen koffers als zijwieltjes nodig, deze kan namelijk WEL motorrijden. En zal ook niet zomaar op z'n bek pleuren alleen maar omdat een (politie)volvo voor hem opeens op de rem gaat (blik op de weg toen gezien?* :wink: ).

* voor wie het niet heeft gezien: Er reed toen een onopvallende politievolvo met automaat en daar zat een motormuis eigenlijk te dicht achter [-X. Die Volvo was voorzien van automaat en die agent die reed was dat niet gewend. Dus je raadt het al: toen die agent over een drempel moest wou hij even de 'koppeling' intrappen met als gevolg dat hij vol op de rem ging staan :whistle:. En de motormuis daarachter moest ook vol in de remmen en had schijnbaar z'n motor toch niet zo goed onder controle want hij ging vol op z'n bek :blue_lol: .

En dit zijn dus ook nog zogenaamde proffessionals?!? Want je moet nooit te dicht op iemands achterbumper gaan rijden met je motor (moet toch iedereen weten :wink: ) en als je geen automaat gewend bent hou dan je linker voet bij je stoel en niet bij het pedaal want je gaat er gegarandeerd op staan en zo'n noodstop is om ongelukken vragen. Ik als leek kan hun nog een hoop leren lijkt het.

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 31, 2005 18:16

:

Deze gast heeft geen koffers als zijwieltjes nodig, deze kan namelijk WEL motorrijden. En zal ook niet zomaar op z'n bek pleuren alleen maar omdat een (politie)volvo voor hem opeens op de rem gaat (blik op de weg toen gezien?* :wink: ).

* voor wie het niet heeft gezien: Er reed toen een onopvallende politievolvo met automaat en daar zat een motormuis eigenlijk te dicht achter [-X. Die Volvo was voorzien van automaat en die agent die reed was dat niet gewend. Dus je raadt het al: toen die agent over een drempel moest wou hij even de 'koppeling' intrappen met als gevolg dat hij vol op de rem ging staan :whistle:. En de motormuis daarachter moest ook vol in de remmen en had schijnbaar z'n motor toch niet zo goed onder controle want hij ging vol op z'n bek :blue_lol: .

En dit zijn dus ook nog zogenaamde proffessionals?!? Want je moet nooit te dicht op iemands achterbumper gaan rijden met je motor (moet toch iedereen weten :wink: ) en als je geen automaat gewend bent hou dan je linker voet bij je stoel en niet bij het pedaal want je gaat er gegarandeerd op staan en zo'n noodstop is om ongelukken vragen. Ik als leek kan hun nog een hoop leren lijkt het.
Bumperkleven is toch strafbaar :?:

Of gelden voor deze lui weer aparte regels? :evil:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

164 Q4

ma okt 31, 2005 18:20

Bumperkleven is toch strafbaar :?:

Of gelden voor deze lui weer aparte regels? :evil:
Nee, da's weer anders. Die staan boven de wet....

matra sports
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 18:23

Ten eerste worden er hier een paar inkoppertjes gebruikt. Dat je dochter met haar strakke spijkerbroek op straat loopt en dat niet veilig is heeft niets met de flitspolitiek van doen ! Hoogstens dat die bermkakkerlakken hun steentje bijdragen aan de frustratie van deze of gene. Sorry Dré :wink:
Respect moet je verdienen, krediet bouw je op. Op deze arrogante politieke flitsmanier is er sprake van afbraak ! En ook oom agent wordt van bovenaf rondgecommandeerd, dat begrijp ik. ( Heb hier al eens met de wijkagent gekletst....... je wil het niet weten...... ). Oom doorsnee agent is er heus niet blij van dattie de hele dag loopt te flitsen ipv de burger eens aan te horen of in ieder geval doen alsof.... ( alhoewel er van dieflitssadisten zijn..... ). Neemt niet weg dat ik net als velen met mij met een niet al te hoge pet ( inkoppertje :wink: )van de blauwe garde heeft, ook al doen zij veel meer dan flitsen. Laat het dan ook zien zou ik zeggen.

cor
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 18:35

Tsjonge, wat zijn we weer stoer. Na het poten ramen hebben we nu kennelijk het hoofdstuk agentje rammen opengeslagen :?. Welke vakgroep is straks aan de beurt??
Uiteraard is geflitst worden niet leuk, maar het heeft een groot eigen schuld dikke bult boodschap wat mij betreft :roll: :roll:
Dat die jongens (onder invloed) zo te keer zijn gegaan zegt toch wel veel over het (korte lont-) karakter van hen. Deze agent was 'slechts' licht gewond, kan me ook een motoragent herinneren die tot 2 keer toe met een auto geramd is... :twisted: :twisted: :twisted:

p.s. met 'we' bedoel ik die 2 'gasten' die de agent van z'n camera afhielpen en hem zwemles gaven...
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

matra sports
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 18:40

Tijd om naar de oorzaken te gaan zoeken !

cor
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 18:44

volledig mee eens matra sports, neemt niet weg dat ik dit soort geweld verafschuw en volledig buiten proporties vind... :roll:
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 31, 2005 18:57

Tsjonge, wat zijn we weer stoer. Na het poten ramen hebben we nu kennelijk het hoofdstuk agentje rammen opengeslagen :?. Welke vakgroep is straks aan de beurt??
VAK :?: In een auto zitten en een filpje automatisch vol laten schieten :?: Laat me niet :lol:
Deze agent was 'slechts' licht gewond, kan me ook een motoragent herinneren die tot 2 keer toe met een auto geramd is... :twisted: :twisted: :twisted:
Deze motoragent was dus WEL goed bezig want hij was bezig ECHTE boeven...wat zeg ik...gewoon BOEVEN te vangen! Voor deze man heb ik het grootste respect!

Het is wel treurig te lezen dat de onmens die hem dit aangedaan heeft een bekende van de politie is :? Dat soort tuig had allang achter de tralies moeten zitten :!:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma okt 31, 2005 19:18

Ik durf er nog een derde "gevoel" aan toe te voegen.

Die mannen die daar zitten te flitsen zijn voor het overgrote deel BOA's. Dat zijn "blauwgeverfde"burgers die voor een appel en ei in een flistauto mogen zitten. Voor hetzelfde geld kunnen ze op een uitkering gaan teren zoals er zovelen doen die het verrekken om hun poten uit de mouwen te steken dus. En zij doen toch dit vuile werk, met alle ellende van dien.(alsof dat er bij hoort.. :?

Helden zijn het !!!

Het is onbespreekbaar om de mens die het werk uitvoert in dezen hierom aan te pakken. Die lafbekken die het in hun bolle harses halen om de gevolgen van hun eigen gedrag proberen te verhalen op zo iemand die staat te flitsen getuigd van geen enkel respekt voor de mensheid. (Woorden als Pim F en Theo v G "flitsen" hierbij door mijn hoofd) mensen worden tegenwoordig al inelkaar getrimd als""Je kop me niet aanstaat"
In wat voor maatschappij leven we zo langzamerhand dat wel geweld gaan goedkeuren. :cry:

Als je je kont verbrand moet je op de blaren zitten heb ik altijd geleerd. Ik heb daar nooit spijt van gehad, en natuurlijk baal je als een stekker als je weer eens geflitst wordt. Ach, ik zeg dan tegen mezelf: Stom,Stom,Stom,Stom,Stom, Stom etc. Als je te snel rijdt kan dat gewoon wat kosten.

De oorzaak van die flitsellende komt gewoon voort uit de politiek, waar wij uiteindelijk hun stem aan hebben gegeven. (Waar lang niet altijd uitkomt overigens waar je in het stemhokje op gerekend had.)
Overigens kan ik mij uitstekend vinden in de extra controle's op 80 km wegen, daar daar per gereden km het hoogste aantal ongevallen plaatsvinden. Ga jezelf maar na: Rustig weggetje: ff lekker doorrijden omdat de pakkans klein is. Dom natuurlijk want tengevolge je hoge snelheid, minimale uitwijkmogelijkheden, slechte overzicht, aanwezigheid van voetgangers, fietsers, landbouwverkeer neem je een relatief erg hoog-, beter gezegd: Te hoog risico.
Dus mannen: Niet mekkeren!!!

Je kunt respekt dan wel niet meteen verdienen, maar als dat een reden is om iedereen meteen respectloos te behandelen... ](*,)
Laatst gewijzigd door @lfa@lgra op ma okt 31, 2005 19:51, 2 keer totaal gewijzigd.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 31, 2005 19:24

Die mannen die daar zitten te flitsen zijn voor het overgrote deel BOA's. Dat zijn "blauwgeverfde"burgers die voor een appel en ei in een flistauto mogen zitten. Voor hetzelfde geld kunnen ze op een uitkering gaan teren zoals er zovelen doen die het verrekken om hun poten uit de mouwen te steken dus. En zij doen toch dit vuile werk, met alle ellende van dien.(alsof dat er bij hoort.. :?

Helden zijn het !!!
Niks ervan! Afschaffen die melkertbanen en gewoon de bijstand in hebben we er tenminste geen last van!

En betaald hebben we ze ook al :evil: dus dat merken we toch niet

gtj1600
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 19:30

blonde krullen... de ander een ,,paardestaart,,... GORDON en JOLING... :blue_lol: :blue_lol: weer en nieuwe aflevering :lol:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”