weet heel goed wat zo'n maserati is, vind het wel leuk maar tis geen "geschiedenis"
toch veel plezier ermee maar ik vind het toch zonde van dat flikkerkarretje
Nee jij hebt er echt verstand van......duik maar eens de geschiedenis boeken in over Maserati....250F....Moss...Fangio....enz.weet heel goed wat zo'n maserati is, vind het wel leuk maar tis geen "geschiedenis"
Wilde inderdaad een soortgelijke opmerking maken. Zo hier en daar heeft Maserati nogal wat geschiedenis. En ook de 2.24 hoort daar bij.duik maar eens de geschiedenis boeken in over Maserati....250F....Moss...Fangio....enz.
Bert...1 tip.... koop een 944 van minimaal de 2e serie...ongelooflijk goed weggedrag, transaxle en mits de goede kleurencombi nog mooi ook......Ik zou graag het geld willen hebben om bijvoorbeeld een Porsche 928 aan te schaffen.
Zal nimmer een klassieker worden, ik vind hem lelijk, maar factor rijplezier/techniek in verhouding tot aanschaf is ongekend.
Uitstekende keuze (voor vreemdgaan dan...). Ik doe om het jaar met een klassieker rally mee. Een van de deelenemers koop voor die gelegenheid elke keer een 928. Dikke vette V8. Waanzinnig geluid. Automaatje, airco aan. En ondertussen iedereen en alles inhalen. Schitterende auto's. Maar voor bezit op langere termijn wel bijna net zo avontuurlijk als bovengenoemde maserati's. Rijden JA! Bezitten NEE!Ik zou graag het geld willen hebben om bijvoorbeeld een Porsche 928 aan te schaffen.
Zal nimmer een klassieker worden, ik vind hem lelijk, maar factor rijplezier/techniek in verhouding tot aanschaf is ongekend.
AAB bellen in Arnhem...met bouwjaar 1990 krijg je oldtimertarief als je lid bent van de Maserati Club (wat ik dus ook ben).....Je betaalt iets van 90 € voor WA en 2 % over getaxeerde waarde voor All Risk........ASO 69
Ben niet boos hoor, iedereen heeft gelukkig zijn eigen smaak, en ik vond mijn spider bijzonder fraai , alleen het begon mij telkens meer te irriteren dat ie toch niet helemaal voor "grote" jongens en dat aangevuld met de al beschreven masar tic...............![]()
Trouwens de eerste koude douche is al binnen ......echt leuk als je een masar wilt verzekeren, wat zijn we toch een volkje van Astra rijders and such alike, het lijkt wel of je de maatschappij een onzedelijk voorstel doet als je zegt een masar te willen verzekeren.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja ik kan nog ff sjoppe duurt nog dik een week voordat ie er echt is.
Je was me voor. I raad ze ook aan. Heb ook contact met ze gehad toen ik een BiTurbo ging kopen (wat vanwege de rijkelijke oxidatie niet doorging). Keurig behandeld en tegen een heel goed tarief.AAB bellen in Arnhem...met bouwjaar 1990 krijg je oldtimertarief als je lid bent van de Maserati Club (wat ik dus ook ben).....Je betaalt iets van 90 € voor WA en 2 % over getaxeerde waarde voor All Risk........
Vergeet Facel Vega niet.Maserati heeft heel wat meer geschiedenis dan Ferrari! Alleen financieel is het altijd kwakkelen geweest.
Veel overeenkomsten met een ander heel mooi merk: Aston Martin. Diskrete auto's met mooie techniek.