Je bent te goed voor deze wereldIk heb wel eens gehoord dat als je na een avond stevig genever drinken in je tank pist, je wagen 2x zo hard kan. Als iemand een paar flessen en een auto-tje ter beschikking stelt, wil ik dit best testen.....
Nee hoor. Als ze (de plisie) vragen of dat normaal is (in de tank piesen) zeg je gewoon dat het super is!Je bent te goed voor deze wereldIk heb wel eens gehoord dat als je na een avond stevig genever drinken in je tank pist, je wagen 2x zo hard kan. Als iemand een paar flessen en een auto-tje ter beschikking stelt, wil ik dit best testen.....Maar één tip: niet in iemands tank plassen als de politie voorbij komt. Wildplassen is duur, maar het feit dat je belasting dient te betalen over alles wat in een brandstoftank verdwijnt, maakt het helemaal onbetaalbaar!
Nou, als je een paar flessen jenever achter elkaar leeg drinkt, dan zul je denk ik niet meerr hoeven plassenIk heb wel eens gehoord dat als je na een avond stevig genever drinken in je tank pist, je wagen 2x zo hard kan. Als iemand een paar flessen en een auto-tje ter beschikking stelt, wil ik dit best testen.....
En een VETTE V8!Nou, als je een paar flessen jenever achter elkaar leeg drinkt, dan zul je denk ik niet meerr hoeven plassenOf in ieder geval niet staand. De auto die je dan ter beschikking wordt gesteld zal zwart zijn, met van die stemmige vlaggetjes op de hoeken van de motorkap...
Wil ook best hoor maar dan aub ook een plastuit en geen pottekijkersIk heb wel eens gehoord dat als je na een avond stevig genever drinken in je tank pist, je wagen 2x zo hard kan. Als iemand een paar flessen en een auto-tje ter beschikking stelt, wil ik dit best testen.....
Met andere woorden: een gedeelte van de vloeistof waar je voor betaald hebt en wat voor de brandstoftank van jouw heilige koe bestemd is wordt gestolen door de almachtige Staat. (belasting=diefstal)Wildplassen is duur, maar het feit dat je belasting dient te betalen over alles wat in een brandstoftank verdwijnt, maakt het helemaal onbetaalbaar!