Doix

RE: Iemand al ervaring met aceton toevoeging aan de benzine?

wo okt 05, 2005 11:49

Hier wel viavia ervaringen met aceton in brandstof, niet met een auto maar met een brommer. Reed als een tierelier, maar na enkele kilometers de cilinder volledig aan gort van binnen, maar okee, de verhouding lag iets anders dan bovenstaand..... :oops: :wink:

TURBODELTA-116
Member
Member

wo okt 05, 2005 15:58

Zelfs onze krant had er een artikel over. Uiteraard zegt de branche van pomphouders niet doen !!! terwijl een persoon uit het noorden des lands aangeeft dat het wel werkt. Idd oppasen met materialen welke niet tegen aceton kunnnen. Ook is mengeverhouding zeer belangrijk. Nou wie waagt eens een gokje met een motorblok wat toch vervangen wordt. :D
Alfa 159 2.4 Autm
Alfa 147 1.6 TS G3
GTV Spider 916 3.0 V6 12 v 1996
Alfasud 1.2 L 1977
Alfasud 1.5 super 1979
Alfasud 1.5 Valentino 1981

De Block
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo okt 05, 2005 22:28

Ik heb wel eens gehoord dat als je na een avond stevig genever drinken in je tank pist, je wagen 2x zo hard kan. Als iemand een paar flessen en een auto-tje ter beschikking stelt, wil ik dit best testen..... :wink:
Loud pipes save lives.
Bertone 2000 '75, 159 TI '10, 916 Spider 2.O TS '97
Projecten: Turbo....
Ex: Bertone 2000 '73, 33 1.5 ie '92, Alfetta GTV 2.0 '78, 147 1.9 JTD '05, Spider 1.6 '89, 159 2.2 JTS '07

Doix

Re: RE: Iemand al ervaring met aceton toevoeging aan de benz

do okt 06, 2005 22:55

Ik heb wel eens gehoord dat als je na een avond stevig genever drinken in je tank pist, je wagen 2x zo hard kan. Als iemand een paar flessen en een auto-tje ter beschikking stelt, wil ik dit best testen..... :wink:
Je bent te goed voor deze wereld :wink: Maar één tip: niet in iemands tank plassen als de politie voorbij komt. Wildplassen is duur, maar het feit dat je belasting dient te betalen over alles wat in een brandstoftank verdwijnt, maakt het helemaal onbetaalbaar! :P

Rees Cees

do okt 06, 2005 22:59

Je bent te goed voor deze wereld :wink: Maar één tip: niet in iemands tank plassen als de politie voorbij komt. Wildplassen is duur, maar het feit dat je belasting dient te betalen over alles wat in een brandstoftank verdwijnt, maakt het helemaal onbetaalbaar! :P
Nee hoor. Als ze (de plisie) vragen of dat normaal is (in de tank piesen) zeg je gewoon dat het super is!

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 07, 2005 01:14

Nou, als je een paar flessen jenever achter elkaar leeg drinkt, dan zul je denk ik niet meerr hoeven plassen :roll: Of in ieder geval niet staand. De auto die je dan ter beschikking wordt gesteld zal zwart zijn, met van die stemmige vlaggetjes op de hoeken van de motorkap... :-({|=
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Doix

vr okt 07, 2005 23:29

Nou, als je een paar flessen jenever achter elkaar leeg drinkt, dan zul je denk ik niet meerr hoeven plassen :roll: Of in ieder geval niet staand. De auto die je dan ter beschikking wordt gesteld zal zwart zijn, met van die stemmige vlaggetjes op de hoeken van de motorkap... :-({|=
En een VETTE V8! :twisted:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 08, 2005 00:31

Bij jullie in de buurt misschien, hier hebben ze vaak een ster op de snuit. Nou, laat ik het zo zeggen, dan ben je als passagier beter af dan als bestuurder :evil: :twisted:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Dellorto
Junior Member
Junior Member

di okt 11, 2005 16:22

@Alfa33:

Heb je je idee al in de praktijk gebracht? Klinkt allemaal veel belovend, heb je links ook bekeken... maar ja: tis USA waar ze het proberen he... die gasten hebben wel meer aparte uitspattingen :roll:

We (ik) horen het graag.... :wink:
Alfa Romeo: Inclusief exclusiviteit!

Dellorto
Junior Member
Junior Member

di okt 11, 2005 16:24

Begrijp van de tdiclub dat hier ook door een aantal VAG-corkies geexperimenteerd wordt, maar of je die serieus moet nemen... veelal experimenteren met de auto van de baas en als het fout gaat 'van niets weten' :?

SPIDERVELOCE1750

di okt 11, 2005 16:25

Wil ook best hoor maar dan aub ook een plastuit en geen pottekijkers :wink:

Kristal

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

di okt 11, 2005 18:20

@Dellorto

Mn 33 is sinds kort weer helemal top, loopt weer als een tierelier, dus het is nu de hoogste tijd om de Aceton proef te doen.

Ik houd jullie op de hoogte.
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Alfason

di okt 11, 2005 18:48

Wildplassen is duur, maar het feit dat je belasting dient te betalen over alles wat in een brandstoftank verdwijnt, maakt het helemaal onbetaalbaar! :P
Met andere woorden: een gedeelte van de vloeistof waar je voor betaald hebt en wat voor de brandstoftank van jouw heilige koe bestemd is wordt gestolen door de almachtige Staat. (belasting=diefstal)

Dellorto
Junior Member
Junior Member

vr dec 02, 2005 11:55

En?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”