Zeg ik alvast één Alfa toe.Er moet eerst iets veel belangrijkers geregeld worden: Alfa's, Alfa's en nog eens Alfa's... en niet zo weinig ook, tel maar na op de foto.

Zeg ik alvast één Alfa toe.Er moet eerst iets veel belangrijkers geregeld worden: Alfa's, Alfa's en nog eens Alfa's... en niet zo weinig ook, tel maar na op de foto.
En ik een AlfaZeg ik alvast één Alfa toe.Er moet eerst iets veel belangrijkers geregeld worden: Alfa's, Alfa's en nog eens Alfa's... en niet zo weinig ook, tel maar na op de foto.
Waarom niet gewoon volgend jaar tijdens SpettacoloEn wanneer? Volgend jaar: we willen natuurlijk graag een de kans op een zonnige dag zo groot mogelijk maken (desondanks geen garantie)
Oei..dat wordt lastig.......mooi weer in NederlandIndien volgend jaar en mooi weer, mijn Blu Lord 33 aanwezig!
Wordt in de overwegingen meegenomen, maar we organiseren ook graag eens wat in het NoordenWaarom niet gewoon volgend jaar tijdens Spettacolo![]()
Goede kans op mooi weer en bovendien.... heel veel Alfa's (...) Lijkt mij bovendien een waardige opvolger van de SZ-recordpoging van dit jaar!
Simultane actie in het Zuiden derbij misschienWordt in de overwegingen meegenomen, maar we organiseren ook graag eens wat in het Noorden
Ja maar ik wil dan graag bij allebei aanwezig zijn en dat gaat dan natuurlijk nietSimultane actie in het Zuiden derbij misschienWordt in de overwegingen meegenomen, maar we organiseren ook graag eens wat in het Noorden... Dat zou pas een wereldrecord zijn
![]()
Kristal