Politie??? Daar heb ik geen goed woord over. Dat noem ik de klootviolen. Lieden die janken gedurende een rechtszitting omdat een terrorist hen onder vuur heeft genomen.
Werkschuw tuig.
Normaal laat ik dit soort reacties links liggen maar nu niet:
He Flinke- "tinus"-Bert,
Ik zal aan je woorden denken als ik (ik mag hopen dat het nooit gebeurd maar jij wil reactie) jouw of een van je naasten lig te reanimeren......of die verkrachter met dat mes van je vriendin afschop.......of jouw naasten ga vertellen dat jij niet meer leeft.....etc etc etc.... allemaal facetten waarmee ik te maken krijg in mijn werk als agent! Tuurlijk heb ik daar zelf voor gekozen (alhoewel ik er nog een van de oude stempel ben, die vind dat politie werk een roeping is

) maar dat houdt wel in dat ik met dit soort dingen te maken krijg, in het verleden in sommige maanden wel met 20 doden per maand....ook dat kindje van anderhalf etc etc.....
m.a.w. ik vind dat ik (en met mij heel veel anderen) heel wat over hebben voor de nederlandse burgers. Dat het beleid door een of andere- niet-in-de-werkelijkheid-vertoefende-politicus wordt gemaakt daar kan ik niet zo veel aan doen. Had ik maar door moeten studeren zoals mijn pa vroeger al zei.....

(overigens impliceert dit op geenerlei wijze dat ik het eens ben met het bekeuringsbeleid) daarnaast zijn er bepaalde beroepen die gewoon door iemand gedaan moeten worden....en als iedereen nou lekker met zijn reet op de bank blijft zitten en maar lopen te kankeren dat het zo ... met ons land gaat maar vervolgens er geen flikker aan doet dan kan ik van uit de grond van mijn hart zeggen:"dat zijn pas klootviolen" (waarbij ik overigens geen enkel moeite heb met het woord klootviolen want mijn roots legguh in de haag en daar donderen we overal een ziekte voor dus.......)
dus lieve bert; denk volgende keer ff wat langer na voor dat je wat onbenulligs typt.....
p.s. ondanks dat de nieuwaarde van de automobielen zo hoog liggen vind ik nog niet elke autoverkoper een klootviool