Yaaiks en Queen heeft gewonnen !!!!!
Maar gelukkig niet Meat Loaf daar is Clarkie c.s ook blij mee gezien het bericht op de site!
U wilt snel? Check deze band. Meteen van start met de herrie? Klik [url=mms://www.relapse.com/dbmedia/audio/Origin%20 ... icles).mp3]hiero[/url]. Wel eventjes de speakers zachtjes zetten, want dat is even schrikken. En ja, dat wordt echt door mensen gemaakt... (en ja, mensen zoals ik luisteren daar ook nog naar...Jemig mannen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
RAdar Love wat een ouwe zakken zijn jullie dat is bejaardenmuziek (voor mij dus !!!!) waar is het snelle jeugdige elan, ik ben daar te oud voor. Maar radar love is uit 1973 (dacht ik) khad toch iets flitsenders van jullie verwacht![]()
Neuh ken die beter naar Velvet Revolver Audioslave of Ozzie luisteren, mischien moet je ff een cd'tje voor hem branden zodat je erzelf ook nog plezier van hebtSchijn ook een nieuwe hardrockende buurman te hebben...
Leek me erg gezellig...
Moet nu mijn mening herzien![]()
Gister 2 uur lang loveballads gehoord ala de Beatles.. Als men dat al hardrock noemt..
![]()
Groetjes Saskia
1e 2 CD's zeggen me wel wat ja... Enne, wie zich echt verveelt: dit doe ik in mijn vrije tijd: homepage van onze band en een nummer van onze laatste promo en eentje van de vorige. Ik vrees alleen dat we zo nooit op top gear gaan komen... (en ik ben nog de 'zanger' ook...Yuri als ik dat geweten had laatst, had ik wel een cdtje kunnen opzetten>Slipknot zegt dat jou iets...?
Grtz, fRank