Laten we wel wezen ................. alle initiatieven die getoond worden zijn in principe goed ............... de 2e generatie biobrandstoffen hebben best potentieel .......... en zou die er geweest zijn zonder de 1e generatie?
Elektrische aandrijving is verder qua rendement gewoon interessant. Is goed te bufferen en ook daar komt nog wel wat ontwikkeling in, hoewel ik daar ook denk dat er erg makkelijk over geproken word. Dat geld trouwens over veel alternatieven.
Aan het eind van de maand hoop ik de eerste kilometers te maken in een waterstof brandstofcel aangedreven vrachtwagen (7,5 ton) i.c.m. aandrijving middels wielmotoren. En hoe die waterstof gemaakt wordt, ach dat is nu nog niet interessant, groene stroom, aardgas, restgassen, alles hheeft z'n voor en z'n tegen.
Maar over 10 jaar zullen we het zien. Graag benzine voor m'n oude Alfa's en voor woon werk kilomters rij ik binnen 10 jaar 100% zeker een elektrische of waterstof aangedreven auto.