Ik ben een echte Alfa liefhebber, ik sta op en ga slapen met Alfa , bij wijze van spreken!
Elk model waardeer ik , van roestig Sudje,Alfa 155 tempra tot de Brera obesitas
Ik rijd even graag in mijn oud 33tje als in mijn 159 ,allebei rijden ze en stralen ze iets uit zoals alleen een Alfa dat kan!
Een Alfa zoals vroeger die zullen nooit meer gemaakt worden! (en komaan zo perfect waren die ook niet ze! dat is nostalgie)
900 kilo azu een 150 pk dat is verleden tijd! Een auto moet vandaag 5 sterren hebben en milieu en botsvriendelijk zijn,
en dat weegt door! de Mito weegt ook al 1200 kg
Elk automerk moet mee met zijn tijd en overal wordt er uit gewisseld van motoren ,onderstellen en onderdelen
dat is de moderne tijd, kostenbesparend heeel belangrijk voor een merk als Alfa die altijd wel een beetje in geldnood zitten!
Een nieuwe benzine motor ontwikkelen kost veel geld ,en je geraakt het aan de straat stenen niet kwijt !
Want het is al diesel vandaag dat verkoopt in die klasse (147 ,159 totzelf de Brera en de Spider)
Maar ja het kan goed zijn dat binnen enkele jaren hier tegen dan de fanatieke 159,Brera en Spider rijders,
zullen zitten kakken op mijn nieuwe Alfa Romeo hybride
Sorry maar dat is de toekomst

En mijn toekomst is azu ongeveer om de 4 jaar een nieuwe Alfa Romeo,omdat ik denk aan de toekomst van Alfa Romeo