dat er meer rond rijden/bestaan dan iedereen denkt.
Heb nu even geen tijd om het na te zien.

Hoi Kas, ik heb de aantallen aangepast en die van jouw database gebruikt, daarvoor dank, ook heb ik van een aantal registerleiders hun werkelijke aantallen gekregen en aangepast, de Junior Zagato is toegevoegd.Sorry. Ik zal het anders schrijven. Deze lijst klopt niet veel van. Als ze alle types door elkaar gaan gooien dan heb je er niets aan dus. Dat probeer ik te zeggen. Ik heb de juiste cijfers ook niet maar dat heeft niemand dus. Er staan heel veel import Alfa`s geregistreerd onder een nummer aanduiding. Dus ipv Giulietta of 75 staat er dan 56b oid. Waar vallen die dan onder? En verder maakt het mij allemaal niet zo heel veel uit. Ik lig er niet wakker van dat er 75ers op de sloop belanden. Dat gebeurt toch wel. Aan de andere kant komen er veel via import Nederland weer binnen dus voor de meeste liefhebbers is er altijd wel 1 te vinden. Is dit positiever zo?He Kas, vertel mij dan hoe het wel zit, de info ligt niet voor het oprapen hoor!! en er klopt weinig van i.d.d. met sommoige modellen, maar er zit wel een bepaalde tendens in, waarom altijd zo negatief!!!!!!
Roel
Das mooi , dan maak je even tijd toch, even de komende dagen, alvast bedankt..Ik hou de database bij van de Alfetta GT,GTV,GTV6 en ik kan iedereen verzekeren
dat er meer rond rijden/bestaan dan iedereen denkt.
Heb nu even geen tijd om het na te zien.
Ik hoest goed af en toefantastisch, leuk zo'n lijst, bedankt
Roel hoest nou??
Thanx voor je input, hier kan ik iets mee.Interessante lijst. Zal ongetwijfeld niet 100% precies kloppen, maar wat dan nog, wat koop je voor een 100% kloppende lijst? Geeft gewoon een leuke indruk zo.
Maar ik begrijp dat deze cijfers van de overheid komen? Gewoon even wat suggesties van deze newbie:
- Misschien kan de overheid de Sei wel vinden als ze naar Alfa 6 zoeken?
- En zou het kunnen dat de Bertones deels bij de Giulia's zijn opgeteld en deels als GTV 2000, GTA, etc. zijn geregistreerd? Of heb je dan weer te weinig Giulia's?
- De Sud Sprint, die heette toch in z'n laatste jaren officiëel alleen nog maar Sprint? Onder die naam zijn er misschien ook nog een stel te vinden.
- En ik mis de Berlina's nog.
Ik heb inmiddels al wat meer kentekens Alfasuds en Novanta`s verzameld. Binnenkort plaats ik de nieuwe lijsten wel op mijn site. Voor wie nog aanvullingen heeft, graag.Hoii Kas, ik heb de aantallen aangepast en die van jouw database gebruikt, daarvoor dank, ook heb ik van een aantal registerleiders hun werkelijke aantallen gekregen en aangepast, de Junior Zagato is toegevoegd.
Ja zo is het positiever Kas, thanx![]()
![]()
met vr gr Roel