Deze is écht gaaf. Maar of 't een echte teaser is weet ik niet...

Maar deze is wel écht gaaf!

Deze scoops zijn al langer in omloop.Enkele zelfs al 2 jaar.Maar om weer terug on topic (149) te gaan....
Laatste Spyshots en shops
Ik vind een crossover dus echt niet bij alfa passen.
Jammer dat ie er komt.
Een bekend geluid. Leo sr denkt serieus aan een nw Golf GTI.Als ze werkelijk de 149 naar 28.000 euro tillen en daaronder met een gat van 12000 euro een Junior wegzetten voor een publiek tot 30 jaar dan zou ik wel eens willen weten wat ze aan verkoopcijfers plannen?
De volgende lease-auto wordt dan noodgedwongen geen Alfa meer, en dat zou jammer zijn, dat ze de huidige klanten uit de Alfa's jagen!!
Een gat tussen de 147 en 149 van zeg 7000 euro is toch onacceptabel?
Daarnaast hoop ik dat ze die spuuglelijke fiat punto koplampen uit de Junior snijden en er iets in de trend vd brera of 159 koplampen van maken.... dan wil ik het nog overwegen om me voor te doen als 30tiger bij de aankoop van mijn volgende wagen. Anders wordt het een BMW!
Wat een stel **** bij de marketing afdeling zeg!!! En dat het allemaal zo lang moet duren maakt het ook niet echt geloofwaardig.
Aldus een potentiele klant... een van de weinige nog denk ik zo![]()
Wat of wie schudt ze eens wakker ?
De commerciele jongens hebben naar de prijslijst van de A3 gekeken en denken dat ze 'dat' dus ook kunnen...Als ze werkelijk de 149 naar 28.000 euro tillen