Misschien goed dat ze er zijn

MAAR IK BEN TECHNEUT
En dat houd in ..............
Superplus en omhoog met dat co2 gehalte dan lopen die boxers zo lekker.

grt rogeralfa

heb er maar vrede mee dat je er enkel voor de zaadjes bent@paliri
Ok en dan nu het vrouwonvriendelijke antwoord van diele :
Als er geen mannen meer op aarde zijn sterven over 111 dagen de vrouwen uit ( na het laatste conserven blikje )
Als er geen Vrouwen meer op aarde zijn slaapt de laatste man over 111 jaar vredig in.......![]()
@azijnpissers het is een grapje
en als je maar genoeg euro's meeneemt, kun je vaak ook je zaadjes wel kwijtEuuuh je bedoelt EURO's
Dat lijkt me ook een onzinnig voorstel aangezien we op dit moment al bijzonder goed in staat blijken te zijn de aanwas in te perken. Vergrijzing noemen we dat en dat is een teken van welvaart. Traditioneel komen grote gezinnen uitsluitend voor in armoe-gebieden en na tijden van spanning, waarvan wij dus nu de naweeën ondervinden. Een welvarende maatschappij heeft slechts één nadeel en dat hangt ervan af of je gelooft dat IQ erfelijk is: kansarmen zullen eerder voor kinderen kiezen dan de slimmerikken. Als het erop aankomt zullen de Eloi het dus waarschijnlijk ook wel winnen zonder de inbreng van Wells.De beste oplossing zou zijn om een wereldwijde geboortebeperking in te stellen van maximaal 1 kind per stel. Dit zou de wereldbevolking in 1 generatie meer dan halveren.
Natuurlijk gaat het niet om de kansarmen die niks hebben, die belasten het milieu niet zoveel. Waar het wel om gaat is de expansie van de welvarende maatschappij die het milieu dus wel meer en meer belasten puur om het feit dat er steeds meer mensen toegang hebben/krijgen tot die welvarende maatschappij.Dat lijkt me ook een onzinnig voorstel aangezien we op dit moment al bijzonder goed in staat blijken te zijn de aanwas in te perken. Vergrijzing noemen we dat en dat is een teken van welvaart. Traditioneel komen grote gezinnen uitsluitend voor in armoe-gebieden en na tijden van spanning, waarvan wij dus nu de naweeën ondervinden. Een welvarende maatschappij heeft slechts één nadeel en dat hangt ervan af of je gelooft dat IQ erfelijk is: kansarmen zullen eerder voor kinderen kiezen dan de slimmerikken. Als het erop aankomt zullen de Eloi het dus waarschijnlijk ook wel winnen zonder de inbreng van Wells.De beste oplossing zou zijn om een wereldwijde geboortebeperking in te stellen van maximaal 1 kind per stel. Dit zou de wereldbevolking in 1 generatie meer dan halveren.
Laten we ons nou niet gek maken: alles bij elkaar genomen is de mens amper goed voor 4% van de totale CO2 produktie. De helft daarvan bestaat uit het feit dat we ademhalen. Substantieel proberen in te grijpen op de totale CO2 produktie is dus een zinloze operatie die kant noch wal raakt; de natuur speelt een spelletje met ons waar we domweg geen grip op hebben. Mocht ik me nog aan kinderen wagen en zij op hun beurt ook de bloedlijn in stand houden, ben ik ervan overtuigd dat mijn nazaten ooit nog wel eens een ijstijd zullen meemaken. Dat is natuurlijk onze schuld omdat wij nu alle olie aan het opmaken zijn zodat zij straks niet voldoende CO2 in de lucht kunnen pompen.
Wie wil je geloven: wetenschappers die al dan niet herleidbare "feiten" aandragen of politici die elke nikszeggende milieuterm die extra inkomsten op kan leveren ook als zodanig (ge)(mis)bruiken en nagenoeg iedere ingreep die gegarandeerd het milieu verbetert links laat liggen omdat dit de overheidsinkomsten schaadt? Of je moet natuurlijk geloven dat die economische factor een toevalligheid betreft. Hoe dan ook, over twee maanden wordt Giulietta een echte dame en trakteer ik haar op een heuse LPG installatie. Vanaf dat moment is wat mij betreft ons geweten volledig schoon en gooien we nagenoeg uitsluitend nog CO2 de lucht in.![]()
![]()
![]()