Meguiar's poets-clinic/workshop. Wie heeft interesse in deelname?

ja
42%
14
nee
21%
7
weet 't nog niet
9%
3
mijn huidige product vind ik goed genoeg
27%
9

Totaal aantal stemmen: 33
harold
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: Meguiars poets-clinic/workshop

vr nov 03, 2006 11:44

@Anke: gelukkig niet, dan zou ik evt onvriendelijk kunnen worden :lol: Kees-Jan werd qua hoofdletters verbeterd door Roel; als je de rest van de thread na leest zul je nog veel meer leuke variatie's op namen tegen komen (en dan iets verdergaand dat wel of geen hoofdletter ;) )

Aernoudt 8)
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Anke

RE: Meguiars poets-clinic/workshop

vr nov 03, 2006 11:57

@@ Harold Trek je er maar niets van aan, van dat gezeur. :roll:
waarom moeten mensen elkaar altijd zo fokken op het forum, toch niet leuk zo :?

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

vr nov 03, 2006 12:27

@Harold: nee alleen op poetsers en tupperware types; die zijn hun auto niet waard namelijk.
Dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op!

In plaats van een poetscursus zijn hier een aantal figuren meer gebaat bij een cursus FEEDBACK geven :shock:
Daar leer je namelijk bijvoorbeeld om "IK vind " voor je algemene uitspraken te zetten.

En ik hoef mij toch niet te laten vertellen dat poetsers hun auto niet waard zijn??? Waar gaat dat over? Misschien is het wel andersom, zonde van die smerige auto's :twisted:

En of zo een bedrijf nu geld verdient of niet, wat maakt dat uit?? Vrije markt zal wel aangeven of er dan wel of geen mensen geinteresseerd zijn in een workshop voor een x-bedrag. Dat bepalen toch niet een paar forumleden, of wel?

IK vind het in ieder geval zonde dat hier een paar mensen die blijkbaar iets leuks willen organiseren gewoon weer ff afge...en worden. KAP DAAR NOU EENS MEE en besteed liever je tijd aan het lezen van een goed boek of zo.

VERDER: leuk initiatief!!!!

Groet van een enthousiaste poetser die zijn Alfa's echt niet te koop gaat zetten omdat die ze niet waard is :roll:
Laatst gewijzigd door sudman1500 op vr nov 03, 2006 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Boyd
Full Member
Full Member

vr nov 03, 2006 13:21

Ik heb het nou gelezen en er zijn toch heel wat misverstanden omtrent deze cursus/workshop. Ik zal nader uitleg geven.

Zelf heb ik deze cursus/workshop georganiseerd bij Meguiars voor de ARTC155 club. Ik ben vaak bezig met het netjes en schoon houden van mijn 155. Veel mede artc155-clubleden willen dit ook graag en heb ik voorgesteld om bij Meguiars een worksop te houden. Hier is een groep mensen uitgekomen die graag mee wilde doen. Als ik met turtle wax had gepoetst, was het misschien bij turtle wax geweest :? Echter heeft Meguiars een ruimte voor actieve poetsers die hier samen kunnen komen om producten zelf te tesen en de resultaten te laten zien.

Er hangt inderdaad een prijskaartje aan de workshop/cursus. Best logisch als je beseft dat er aan het einde nog een leuke tas met spullen staat voor elke cursist en in mijn geval had ik nog een pakket vol producten verloot. Verder is er professionele uitleg over hoe het beste je auto schoon te maken. Vragen? kan je gerust stellen en je krijgt er gewoon antwoord op. Tegenwoordig gaat niets meer voor niks in deze wereld. Zelf heb ik er niks aan verdiend en dat is ook helemaal niet mijn intentie geweest bij het organiseren hiervan. De organisator waarmee ik het georganiseerd heb heeft zijn ruimte met eten en drinken en zijn tijd en kennis beschikbaar gesteld. Ik zelf poets veel met Meguiars maar heb verder geen enkele commerciele betrekkingen met Meguiars nederland, en die wil ik ook niet hebben. :lol:

Tuurlijk is het een commerciele actie om alfisten naar Baarn toe te laten komen. Maar bijv een Alfa dealer of een ander bedrijf is net zo commercieel bezig als hij mensen naar zich toe laat komen met een meeting. Zelf als HBO Commercieel Economie student weet ik dat betreft genoeg als het gaat om commercie. Ik wil toch benadrukken dat als je graag je auto netjes en glimmend wil hebben maar weet niet hoe? Dan is dit een goede uitkomst. Harold (probeert dit) organiseert dit omdat hij ook graag zijn bella poets en zijn enthausiasme met andere wil delen. Helemaal top! :) En zo zijn er nog meer alfisten die graag andere dingen doen en daar enthausiast over zijn.

Ik hoop dat ik het een ander duidelijk heb kunnen maken, mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel :P
Afbeelding

Andretti Molletti

vr nov 03, 2006 13:44

Even een advies om misverstanden te voorkomen:
De TC heeft toen ik daar nog actief was met workshops, met goedkeuring van het bestuur, ook workshops georganiseerd in "lassen".
Ook hier waren kosten aan verbonden en het gebeurde bij een commercieel bedrijf.
Enige verschil is dus dat de club middels het bestuur dit goedkeurde.
Of je dit Spam of slim noemt boeit totaal niet, het gaat erom dat de leden iets in club verband krijgen aangeboden.
Ik zou het geheel eens voorleggen aan het bestuur van de SCARb, of zij het dragen.
Mooi voorbeeld is de mislukte poetsmeeting in limburg, georganiseerd door de TC. Blijkbaar is er wel de wens om het te organiseren vanuit de club, maar het is niet gelukt. Dat iemand het opnieuw tot een succes wil maken is positief, als het nu wel lukt en mensen zijn tevreden dan bepalen zij dus wel of het te commercieel is of niet.

M.a.w. vraag de SCARB het te dragen, via ec@alfaclub.nl (Jan Braber)

Dit is een objectief bedoelde bemiddelingspoging waaraan geen rechten ontleent kunnen worden en waar geen reacties op gegeven hoeven te worden. ;)

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

vr nov 03, 2006 14:53

Ik denk niet dat ik nog kan leren poetsen geloof k zo, nou ja dan maar voortaan met een vuile auto.
Jammer van de gedane moeite harold, ik heb ook wel eens wat geprobeerd te organiseren maar volgende keer kun je beter een belronde onder vrienden en bekenden doen en niet meer op het forum
heb je ook geen gezeik van ............ (zelf invullen ander beledig je hier misschien eventueel per ongeluk wel alfa liefhebbers :? :? :? )
Ps mij mag je wel bellen want ik ben wel geintersseerd!

Dinky Boy
Miniaturista

vr nov 03, 2006 18:37

Blijkbaar is er wel de wens om het te organiseren vanuit de club, maar het is niet gelukt. Dat iemand het opnieuw tot een succes wil maken is positief, als het nu wel lukt en mensen zijn tevreden dan bepalen zij dus wel of het te commercieel is of niet.

M.a.w. vraag de SCARB het te dragen, via ec@alfaclub.nl (Jan Braber)

Dit is een objectief bedoelde bemiddelingspoging waaraan geen rechten ontleent kunnen worden en waar geen reacties op gegeven hoeven te worden. ;)
evenementen@alfaclub.nl werkt beter ;)

Hulde voor het initiatief. Was wel wat handiger geweest als de uitleg zoals Boyd die geeft er in het begin al bij had gestaan. Mede door de 'signature' van Harold was mijn eerste indruk ook meteen "spam!'. Laten we aub het gekissebis vergeten en lekker genieten van blinkende AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Alfa's, met of zonder tupperware.

harold
Full Member
Full Member

vr nov 03, 2006 19:01

ben enkel en alleen een enthousiast gebruiker ben, verder nix.
dacht alleen dat het een leuk initatief was gezien het was-topic van een paar dagen terug.

Ondanks de enkele positieve reacties maken de vele negatieve reacties dat ik mijn voorlopige inzet maar laat voor wat 't is.......
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

vr nov 03, 2006 19:14

Harold, niet opgeven.
En je moet je niet al te druk maken over de negatieve commentaar.
Voor de geinteresseerden is het een uitstekende kans om z'n poetsskills te verbeteren.
Althans da's mijn mening.
Ben (nog) geen MeGuiars-gebruiker, maar dat is bijzaak.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Remmie
Full Member
Full Member

vr nov 03, 2006 23:12

@ Harold,laat je niet kisten door een paar van die azijnzeikers die altijd wel iets aan te merken als niet zij, maar iemand anders iets probeert te organiseren.
Dit zint deze mensen namelijk niet omdat ze dan zelf iets minder aandacht op dit forum gaan krijgen.Moet je maar eens opletten,het zijn altijd dezelfde mensen die elkaar hier op dit forum de hand boven het hoofd houden. :twisted:
Als ze er zelf geen interesse in hebben wordt het afgebrand.
Ik vindt het een goed plan en meer mensen met mij,dus gewoon doorgaan en laat de azijnzeikers maar lekker zeiken.
Audi A7 3.0 Tdi S line 295 pk
BMW 645 cabrio
Alfa 75 3.0 v6
Alfa 164 v6 QV Zwart
Ford Mustang 1966
Chevrolet Avalanche
en nog ca. 22 Volvo's en Scania's en Daf'

www.landtransport.nl

.

Skattie

vr nov 03, 2006 23:51

@ Harold,laat je niet kisten door een paar van die azijnzeikers die altijd wel iets aan te merken als niet zij, maar iemand anders iets probeert te organiseren.
Dit zint deze mensen namelijk niet omdat ze dan zelf iets minder aandacht op dit forum gaan krijgen.Moet je maar eens opletten,het zijn altijd dezelfde mensen die elkaar hier op dit forum de hand boven het hoofd houden. :twisted:
Als ze er zelf geen interesse in hebben wordt het afgebrand.
Ik vindt het een goed plan en meer mensen met mij,dus gewoon doorgaan en laat de azijnzeikers maar lekker zeiken.

waarom hier nou toch nog op doorgaan? Het is volgens mij al lang opgelost en dan moet er weer olie op het vuur gegooid worden. Jongens, wees toch eens niet zulke heethoofden en haatdragers, jeetje zeg.

mende
Member
Member

za nov 04, 2006 02:28

wil ff me ei kwijd.
er probeert hier iemand wat leuks op te zetten, en zijn ideèn met andere te delen,met alle respeckt. :D :)
wat is dit een afzijk forum zeg.
normaal reageer ik hier niet op, maar ik hou het hier voor GEZIEN, sorry... :? .

ben teleurgestelt. :cry:
grtz mende.

Alfa 155 1.8/16V Bleu lord 438.
Alfa 155 1.8/8V mitro groen, 364. (verkocht).
Alfa 155 1.8/8V rosso (R.I.P.)
Alfa 155 1.7/8V nero (gestolen).
scarb 4882
artc 279

Floor
Guru
Guru

za nov 04, 2006 10:38

Harold, leuk initiatief. Als je er nog verder mee lijkt het me leuk om mee te doen.
Oo==v==oO

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

za nov 04, 2006 11:26

Als het doorgaat wil ik komen. Leuk idee!

Wanneer en wat zijn de kosten? :D
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Rogier

za nov 04, 2006 12:49

Goed initiatief, ben er graag bij!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”