5(6) sterren weg hier van dit forum?

Ja
55%
42
Nee
45%
34

Totaal aantal stemmen: 76
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: @: 5 sterren 6

wo jun 21, 2006 19:42

Sorry hoor mannen maar een poll om te peilen of er iemand van het forum af moet ???!!! :? Ik weet niet waar dit naar toe gaat maar het zal allemaal wel ! Persoonlijk vraag ik me nu dus af waar de moderators blijven met hun slotje ?
Dat vraag ik mij dus ook af 8)

Maar ook dat lijkt me duidelijk hier :!:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jun 21, 2006 19:44

@ 5 sterren....wat wil je eigenlijk bereiken?
Je post onder 2 namen :wink:
Wat is de andere?
Dat mag hij zelf verraden !

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: @: 5 sterren 6

wo jun 21, 2006 19:46

Ik doe niet aan steunbetuigingen, maar hier vlak boven staat een verhaal waarin wel even helemaal presies staat hoe het allemaal in elkaar steekt.

Hou nou op met dat softe gedoe hier allemaal. Tis hier "Den Haag" niet. Accepteer gewoon dat er regels zijn, die bedoeld zijn om het plezier van de echte fans/liefhebbers van het merk erin te houden en een plezierige aanvulling op hun hobby te laten zijn.Wieber mensen die dat na herhaalde waarschuwing, niet (willen?) begrijpen.
(Ik bedoel dit in het algemeen en niet in dit specifieke geval.)
Moderators, waar zijn jullie nu voor??
Laat de topic's weer bruisen en laat je overspoelen door alle ideeen goed of slecht van andere "medegestoorden". Geniet mee van fantastische reportage's op heel klein en mega niveau. Help elkaar iig en kat elkaar niet af. Dat is hobby, dat is een Alfa-Forum. en dat is van ONS en dat laten we ons niet afpakken/verzieken. :!:

Wat mij betreft mag deze topic trouwens ook weer verwijderd worden.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Jorix

wo jun 21, 2006 20:22

:!: Even een kleine correctie: jij doelt op eerdere speculaties welke achteraf onjuist blijken te zijn. De andere nickname is niet van dezelfde persoon.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jun 21, 2006 20:27

:!: Even een kleine correctie: jij doelt op eerdere speculaties welke achteraf onjuist blijken te zijn. De andere nickname is niet van dezelfde persoon.
Nee Jorix, ik ga louter en alleen op intuïtie af.

Gezien de antwoorden EN opmerkingen die hij geeft.
De onderwerpen die hij aansnijdt EN daar waar hij op reageert.

Ik kan het uiteraard mis hebben......VAI DOVE TI PORTA IL CUORE...heel ruim vertaalt ...

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: @: 5 sterren 6 teveel

wo jun 21, 2006 20:44

Enzo... gaat het hele forum naar de klote...

Laat ik het zo zeggen:
ik keur bij het SS auto's.. o.a. op veiligheid.
Als ik dan bv afkeur op een slecht remsysteem krijg je discussies.. vlgs de dealer is het ok, ik rij er al weken mee, hij is APK gekeurd. Jij hoeft er niet in te remmen..

Dan komen we bij de kern van de zaak: Ik keur niet voor jou, l*l!!
Ik keur voor al die aardige mensen die hier het circuit opgaan, en haal de rotte appels eruit.
Ik wil niet dat er ongelukken gebeuren waarbij goed voorbereide mede Alfisten de dupe worden.
Dat je door je remmen gaat, dat boeit niet.. wat er gebeurt met alles om je heen, dat wel!!!
Dan keur ik dus af en ben ik de lul!!
Kijk daar loopt die (&*^%(*&^%(*&^heeft zomaar mijn remmen afgekeurd terwijl dealer huphup ze goedkeurde twee dagen terug.
Wie denkt hij wel dat hij is???

Als aan het eind van het weekend er geen ernsitige ongelukken zijn gebeurt door technische gebreken dan ben ik blij en trots...
En wat die paar afgekeurde auto's betreft.. dat mij zal helaas een slechte naam bezorgen... maar de 150 man die wel goedgekeurd een fijn SS gereden hebben daar gaat het om!!!
Die zeggen niks, daar krijg je geen duim voor, maar die verwachten gewoon professionaliteit. (van een vrijwilliger ;) )

En terecht!

Mijn inziens zit er hier een aantal blaaskaken die alles beter weten, niks toevoegen en de boel verzieken voor de echte alfaliefhebbers.
Een hoop forummers haken langzaam af... geen dreigingen van ik stap op, maar steeds minder aanwezig..
Inhoudelijk zakt het weg, technisch klopt er geen drol meer van...
We kunnen er voor kiezen met de bezem door het kot en de rotte plekken eruit halen..
dan krijgen we zeker tegenspraak en zijn we niet goed bezig..
Maar de inhoud van het forum stijgt weer en de aantrekkingskracht ook.
We kunnen er voor kiezen zo door te gaan... en alles te laten lopen zoals het loopt.. dan lopen we geen risico!!!

Ik denk dat een paar voorbeelden stellen de rest aanspoort serieus met het grote goed, ik MAG lid zijn van HET alfaclubforum om te gaan.
Want:

Forumlid zijn is een privilege, GEEN recht!!!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

grote klasse Dre !!
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Emilio
Guru
Guru

wo jun 21, 2006 21:52

Biertje?
vrede op aarde.
heb uw naaste lief.
wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.
Amen
etc etc

wanneer gaan jullie nu eens samen een bieertje drinken ipv hier kampen creeren.
Ik heb nee gestemd omdat ik weiger te kiezen.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

harold
Full Member
Full Member

wo jun 21, 2006 21:57

Heb geen last van vijfsterren-nog-wat. Begin het hinderlijker te vinden regelmatig geconfronteerd te worden met impliciete verzoeken om steunbetuigingen van forumgebruikers die wel last menen te hebben. Vervelende PM had ook direct doorgestuurd kunnen worden naar de moderators, zonder de rest van het forum hierbij te willen betrekken.
yep, is ook geheel mijn mening
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

harold
Full Member
Full Member

wo jun 21, 2006 22:01

Heb geen last van vijfsterren-nog-wat. Begin het hinderlijker te vinden regelmatig geconfronteerd te worden met impliciete verzoeken om steunbetuigingen van forumgebruikers die wel last menen te hebben. Vervelende PM had ook direct doorgestuurd kunnen worden naar de moderators, zonder de rest van het forum hierbij te willen betrekken.
1 waarom reageer je dan toch?
2 druk de vierkante ! in
3 De vervelende PM is doorgestuurd naar de moderators (even lezen hiervoor :wink: )

@ Jorix: Goed idee. dan stem ik ook Nee
1. omdat je een vraag stelt
2. waarom
3. doorgestuurd naar de moderators nadat je de rest van het forum erbij betrokken hebt. Dit is niet gelijk aan direct doorsturen naar de moderators, zonder de rest van het forum erbij betrokken te hebben (even lezen :wink: )

Overigens is het niet mijn bedoeling om hier een boom over op te zetten. Het gaat mij ook niet om jou of willekeurig welk ander. Je stelt een vraag met twee mogelijke antwoorden. Daarop heb ik antwoord gegeven en mijn antwoord vervolgens gemotiveerd.
omdat ik net ook de mening deelde van jrx doe ik dat nu ook...
en ik reageer omdat IK dat wil.....net zoals rees-cees het nodig vind om dit topic en de poll te starten
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

wo jun 21, 2006 22:02

Ik ga geen keuze maken, dit omdat ik denk dat als mister sterremans zich voorsteld en ze eigen volgens forumnormen en waarden gedraagt er niks aan de hand is. Laten we gewoon weer lekker over Alfa's lullen en gezellige dingen doen (forummeets enzo :wink: ) in plaats van het 7589326590e topic te openen...

Groeten

Bert (die weer verder voetbal gaat kijken :P )

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

wo jun 21, 2006 22:03

*pakt het bier en de borrelnootjes erbij*
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

harold
Full Member
Full Member

Re: RE: @: 5 sterren 6 teveel

wo jun 21, 2006 22:05

Enzo... gaat het hele forum naar de klote...

Mijn inziens zit er hier een aantal blaaskaken die alles beter weten, niks toevoegen en de boel verzieken voor de echte alfaliefhebbers.
Een hoop forummers haken langzaam af... geen dreigingen van ik stap op, maar steeds minder aanwezig..
Inhoudelijk zakt het weg, technisch klopt er geen drol meer van...
en met andretti ben ik het ook eens
Afbeelding

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

wo jun 21, 2006 22:17

*pakt het bier en de borrelnootjes erbij*
Ik hou niet zo van soaps :lol:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

wo jun 21, 2006 23:00

Dit is ook geen soap maar een aflevering van: "vrienden voor heel even" \:D/ \:D/ :whistle:
*knabbel, knabbel, klok, klok* :mrgreen:
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

tommie
Guru
Guru

wo jun 21, 2006 23:01

waarom hebben we geen popcorn smiley??

en ik heb ook gewoon niet gestemd.. ken beide personen niet persoonlijk, maar vind het wel een beetje gek dat er zo'n publiekelijke schandpaal geplaatst wordt op deze manier.
heb wel wat dingen gelezen van 5/6 sterren waar ik het ook niet mee eens kan zijn, maar laat het verder voor wat het is, goed hij/zij(?) heeft mij verder ook niet beschuldigd/aangevallen of wat dan ook

@reescees: heb net even op je site gespiekt naar het stripje, en ik vind m leuk :) zijn er nog meer? zo ja, dan ben ik snel weer op je site te vinden. mooi toch dat een uitgever zoiets op deze manier gedoogd! dat is pas op een fijne manier met elkaar omgaan! heel netjes trouwens dat je toestemming hebt gevraagd! er zullen er vast zijn die soortgelijks gebruiken zonder toestemming..
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”