Goed gedaan!
Omdat mijn vrouw voor een reclamebureau werkt, kan ik af en toe meeliften met een actie.
Zo had autoverhuurbedrijf Hertz (o.a. de Freker) een voorpremière van de Pixarfilm Cars georganiseerd.
Ik daar naartoe met mijn dochterje (net 3 geworden). Er zaten ongeveer 400 kinderen met hun ouders in de zaal en het was meteen de eerste keer voor mij om met mijn dochtertje naar de bioscoop te gaan.
De film vond ik...
Heb je een kindje? of meer? dan kan je die als excuus gebruiken om deze film te bekijken! Heb je geen kinderen, tja dan moet je maar wachten tot ie op DVD verschijnt (of met je SCARB creditcard om je nek gewoon de zaal instappen).
Die GIulia die erin zit is ook gaaf:
En de versie die ik al had:
De kleine van mij vond aan de ene kant de film geweldig leuk, maar aan de andere kant ook erg spannend. Soms zo spannend dat ze helemaal achter mij wegkroop en naar huis wilde. Maar dan zat ze weer van plezier te springen op mijn schoot. De poster hangt nu op haar kamertje en ze kent inmiddels alle namen van de autootjes. De roestbak Mater vind ze het leukst.Maar waarvoor je ook kwam: Hoe vond die kleine het eigenlijk?Omdat mijn vrouw voor een reclamebureau werkt, kan ik af en toe meeliften met een actie.
Zo had autoverhuurbedrijf Hertz (o.a. de Freker) een voorpremière van de Pixarfilm Cars georganiseerd.
Ik daar naartoe met mijn dochterje (net 3 geworden). Er zaten ongeveer 400 kinderen met hun ouders in de zaal en het was meteen de eerste keer voor mij om met mijn dochtertje naar de bioscoop te gaan.
De film vond ik...
Heb je een kindje? of meer? dan kan je die als excuus gebruiken om deze film te bekijken! Heb je geen kinderen, tja dan moet je maar wachten tot ie op DVD verschijnt (of met je SCARB creditcard om je nek gewoon de zaal instappen).
Zal eens kijken, was weer even snel tussendoor op het werk (sssst...) dus vraag het me af of ik hem gesaved heb... Zal morgen even zoeken...Kan je deze absolute super edit iets meer high res hier zetten.
Maak ik er een achtergrond van...
Me TooZal eens kijken, was weer even snel tussendoor op het werk (sssst...) dus vraag het me af of ik hem gesaved heb... Zal morgen even zoeken...Kan je deze absolute super edit iets meer high res hier zetten.
Maak ik er een achtergrond van...![]()
Ciao!