yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Bah, lelijk toch

zo feb 26, 2006 19:51

Ik kom nou eenmaal graag voor 'mijn' merk op (is dat een goede eigenschap?) Rolling Eyes
Nee natuurlijk niet, ik ben ook Alfa liefhebber anders zou ik hier niet zitten. Maar per definitie andere auto's afzeiken (zeg niet dat je dat deed hoor, ik vind de Boxster ook niet mooi, oude dan) dat is ook niet eerlijk. Hoe fijn een auto ook rijd, het kan niet tippen aan de gevoelens die ik heb bij het rijden in mijn eigen Alfa's. Maar vaak overtreft het wel de snelheid, het comfort en de remmen...
Even off topic: dat moet ik mensen ook altijd aan hun verstand peuteren: ik weet dat er massa's moderne auto's feitelijk en meetbaar beter rijden dan mijn 75's, maar geen enkele moderne auto geeft mij datzelfde gevoel! En daar gaat het voor mij dan toch om, het gevoel. Laat andere mensen maar blij zijn met goede auto's, op de manier waarmee ik blij ben met een goede magnetron. Maar voor mij moet een auto leuk zijn!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: Bah, lelijk toch

zo feb 26, 2006 19:54

:thumbs: Das duidelijk :wink:

pb2k
Advanced Member
Advanced Member

RE: Bah, lelijk toch

wo mar 01, 2006 09:03

heeft alfa eigenlijk nog een mooie spider gemaakt de laatste 30 jaar? spiders lijken net op boten
Bertone GTJ 1975 2.0 (helaas die is weg) / Lancia dedra 1.8 vvt
na mijn studie weer een bertone ! :) (2011)

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Bah, lelijk toch

wo mar 01, 2006 09:14

spiders lijken net op boten
:lol: Inderdaad !!! Maar deze boattail vind ik toevallig :whistle: wel de mooiste ooit gemaakt ... :wink:

Afbeelding

Kristal

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”