en terug naar Veenendaal bij een tankstation deze GTV 6 met 3.5L!![]()
![]()
Deze gtv6 rijd a.s zondag mee met de nimega100.
Zou ik aub het kentekn van deze GTV6 mogen voor de database-register?
kijk en huiver......mooi he standaard.........
gr JW
en terug naar Veenendaal bij een tankstation deze GTV 6 met 3.5L!![]()
![]()
Deze gtv6 rijd a.s zondag mee met de nimega100.
Zou ik aub het kentekn van deze GTV6 mogen voor de database-register?
Hi F1Tommy, what a beauty! Love the rims! And quite a rare car in the States I think?Here is my GTV6 in America. It Also Has a few modifications, but still very low mileage (30,000 miles).
Tom Tanner / Scale Designs / Ferrari Expo 2011 Chicago, USA April 2011
Very nice! had eerst ook de foto ge-quote maar Alfavaganza was mij al voor, op dit late uurHere is my GTV6 in America. It Also Has a few modifications, but still very low mileage (30,000 miles).
Tom Tanner / Scale Designs / Ferrari Expo 2011 Chicago, USA April 2011
Jawel toch.............Zeker mooi,maar nu weet ik nog steeds niet het kenteken en chassisnummer. Wil je deze ook inschrijven binnen het register?
Ja, klopt.Ja, die is zeker mooi! Een standaard GTV6 is en blijft altijd mooi toch?
Volgens mij heb ik je bij de start van de nimega100 met een flinke dot gas weg zien rijden en heb ik je daarna niet meer gezien.......
Tja, dat krijg je met zo'n 3.5 Savali hè.![]()
Oh ja,.........geweldige kleur heeft je GTV.
mr. Noteboom?Jawel toch.............Zeker mooi,maar nu weet ik nog steeds niet het kenteken en chassisnummer. Wil je deze ook inschrijven binnen het register?Ik heb ook eens mee gereden met de gtv6-Demoruns op assen. Dat heeft mij een motor gekost
![]()
![]()
, vandaar de ombouw naar savali.
Ik ben nog wel eens in hoogeveen geweest om wat onderdelen te halen![]()
gr JW
Ja klopt, ik reed in die GTV6 met dubbele uitlaat.Ja, klopt.Ja, die is zeker mooi! Een standaard GTV6 is en blijft altijd mooi toch?
Volgens mij heb ik je bij de start van de nimega100 met een flinke dot gas weg zien rijden en heb ik je daarna niet meer gezien.......
Tja, dat krijg je met zo'n 3.5 Savali hè.![]()
Oh ja,.........geweldige kleur heeft je GTV.
Ik had ineens kramp,......we reden in een groep, en ik heb mij geschikt naar de anderen...........
Jij reed toch in de gtv6 met dubbele uitlaat?? ook een mooie kleur![]()
![]()
![]()
gr JW
Nee, sorry........mr. Noteboom?Jawel toch.............Zeker mooi,maar nu weet ik nog steeds niet het kenteken en chassisnummer. Wil je deze ook inschrijven binnen het register?Ik heb ook eens mee gereden met de gtv6-Demoruns op assen. Dat heeft mij een motor gekost
![]()
![]()
, vandaar de ombouw naar savali.
Ik ben nog wel eens in hoogeveen geweest om wat onderdelen te halen![]()
gr JW