Rob75
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Gerechtigheid naar 37 Jaar? VW onttroont Opel (na 37 jaa

vr jan 06, 2006 15:39

Bednk dat bij VW (en dus de andere merken daarvan) tegenwoordig ontwerper Walter .... zit. Je weet wel van de ....

Laatst een Passat (model 2005) als vervangend vervoer meegehad en over smaak valt niet te twisten, ik weet het, maar het zag er van binnen niet slecht uit. Ook de buitenkant is een redelijk samenhangend ontwerp.

Ik weet het, het is vloeken in de kerk, maar echt lelijk duits zijn ze niet meer. Spectaculair ook niet, maar ik vind ze mooier dan een Opel.

Overigens rijd ik sinds kort Audi en da's ook genieten. Rare ervaring is dat alles het doet en blijft doen en nergens iets rammelt, piept of kraakt. Toch wel prettig als je 40.000 km per jaar rijdt.

Trouwens de prive 156 is ook erg fijn en daar kan geen Duitser aan tippen!

Groet,

Rob

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr jan 06, 2006 19:06

Ik heb niet de gewoonte om complete Non Alfa topics te reageren, maar als je weet hoe VW , met gebruikmaking van kontakten via de RDW, aan hun "overwinning" is gekomen vindt ik dat ronduit schandalig. De "Almachtige Pon" heeft de leasebedrijven gewoon net zo lang "volgepompt" totdat ze zeker wisten dat op 31 december de strijd was gewonnen, vandaar het uiterst summiere verschil. ( Dit betekent natuurlijk meteen alweer een achterstand voor het begin van 2006... :blue_lol: )
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jan 06, 2006 20:19

Alle grote merken doen dat eigenlijk toch?? Van Opel weet ik het in ieder geval zeker....

nielshoving

Re: RE: Gerechtigheid naar 37 Jaar? VW onttroont Opel (na 37

za jan 07, 2006 13:33

Want hier in zwolle staat de 147 gewoon naast een Ferrari beetje jammer vind ik persoonlijk.
Ben ik met je eens. Is toch eigenlijk een belediging voor een Alfa :blue_lol:
Ja dat is het idd :wink:

Volkswagens zijn nette auto's maar ze willen te graag op audi gaan lijken.
En de prijzen die je er voor neer moet tellen zijn echt heel erg.
Werk zelf bij een ander merk maar als je ziet wat je voor dat geld als standaard hebt en bij de VW niet dan zijn dat al best veel dingen. En natuurlijk is status ook een belangrijke faktor in het kopen van een auto.

En de gemiddelde nederlander is een schaap.
oh jij hebt zo'n auto, bevalt ie?
jah?
dan koop ik ook 1 en laat andere mensen gelijk meeliften.

brr............ben ik blij dat ik niet zo'n burgertrut heb.

Leg eens uit Alfist-GTV6

tot morgen bij de nieuwjaarsreceptie?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”