ik vind er geen lol aan om naar een ouwe T-ford en een stink-Bmw te kijken.........
hebbie geen Alfa filmpies??
Ja das vééél leuker

Dus je ziet liever dat we een mooie Alfa aftrappen dan een paar van die oude hokken... nah nee zonde...
Vertrouwen heet dat... net als een navigator zijn rallycoureur vertrouwt...

Ik denj dat de vrouw van Michael Park er anders over denkt. Waarschijnlijk is die Ford ook niet verzekerd. Domme akties zijn dat. Ik ben niet heiliger dan de paus, maar zoiets is toch linke soep.

Ik zal beter uitkijken in het vervolg als ik door Hoogeveen rij.
Dus je gaat er vanuit dat ie niet verzekert is? Dan weet je meer dan ik... zeker ook dat er geen apk opzit? Vraag anders het kenteken ff na bij de RDW kun je het checken dat ze allemaal nog een apk hadden en allemaal verzekert waren...
Parkeerterrein is toch ff wat anders dan een rotonde. Ik heb met mijn 75 ook wel eens een rotonde driftend genomen , 3 uur 's nachts op een woensdag, niemand op de weg. Vind sommige plekken waar die gasten het doen ook wel link. Maar heeft het nut als ik er hier wat van ga zeggen. Die gasten denken echt als ze dit lezen, krijg de ........
Heb wel het gevoel dat als deze filmpjes vooral uit 75 's had bestaan dat de kritiek wat milder was geweest of vergis ik me nu. ?

Eens...
Ken ook zo'n site... als je daar drift met een BMW krijg je 500 positieve reacties, drift je met een Ford of iets anders krijg je er mischien 10...