ff goed kijken kerel! die boompjes zijn niet voor niets zo beschadigd en weg gedrukt....je ziet de linkerkant vd alfa niet maar waarschijnlijk is die goed in elkaar gedrukt. Als de bestuurder dan ook nog over nekklachten heeft en/of het bewustzijn is verloren dan is het simpel...mensenleven eerst!Da's helemaal niet raar want zo te zien was het nauwelijks meer als een parkeer deukje. Maar die klootviolen zetten wel meteen de zaag in de B-stijlRaar....
De airbags zijn nog heel.. En dat is nou precies wat ik bedoel. Ze nemen bij voorbaat al geen enkel risico (niet om jou hoor maar vanwege mogelijke schadeclaims) en de prijs daarvoor is JOU auto. Vin'k wel een hoge prijs voor dat zij zich in kunnen dekken.
Als natuurlijk de auto zelf al werkelijk finaal in de kreukels zit dat je 't model al niet meer kan herkennen en dus ook echt knel zit, dan maakt het natuurlijk voor de auto ook niet meer uit of je de knipper erin zet. Maar dat kan ik hiervan niet zeggen.
Mocht het bij jou gebeueren dan zal ik vragen of ze je gewoon uit de auto trekken en niks knippen (is beter voor de Alfa) en dat jij er dan een verlamd lichaam aan over houdt dat is niet van belang, toch??