@Giulia555: en waar blijft de grijze Giulia???Pfoe...Enne, de lekkerste?!?
Als ik eerlijk ben de Sud TI.. geweldig rij-ijzer en helemaal af... Heb ik indertijd opgedoken bij een garage in Katwijk. De Beste man had hem op bokken gezet, geconserveerd en af en toe laten draaien.. Ruilde mijn 33 in en kreeg geld TOE!!!
Daarna de GTV6 en dan de Berlina 1750
AntracietEn dan nu de 75TS... (antraciet 1991)
Euh... bij miniaturen is het nog erger, bovendien doe je die over het algemeen niet meer wegOverigens dat koopgedrag herken ik wel, het lijkt wel of je bevangen wordt en " iets" je dwingt wat te kopen !!!!! zou dat dat virus zijn ???
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel donker antracietAntracietEn dan nu de 75TS... (antraciet 1991)???
Die auto stond geadverteerd als een zwarte 75 TS
JIj bent niet objectief!!!@Giulia555: en waar blijft de grijze Giulia???Pfoe...Enne, de lekkerste?!?
Als ik eerlijk ben de Sud TI.. geweldig rij-ijzer en helemaal af... Heb ik indertijd opgedoken bij een garage in Katwijk. De Beste man had hem op bokken gezet, geconserveerd en af en toe laten draaien.. Ruilde mijn 33 in en kreeg geld TOE!!!
Is ook een mooie kleur tochHeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel donker antracietAntracietEn dan nu de 75TS... (antraciet 1991)???
Die auto stond geadverteerd als een zwarte 75 TS
Niet objectief? Mwaahhh... Nee. Je hebt gelijk. Ben ik niet. (grijze) Giulia rules!!!JIj bent niet objectief!!!@Giulia555: en waar blijft de grijze Giulia???Pfoe...